הדר אריאל צור ז"ל שנהרגה בתאונה בצומת גלילות צילום באדיבות המשפחה

טרגדיה גדולה: הדר בת ה-17 נהרגה בצומת גלילות מפגיעת אופנוע

הדר ז"ל נפגעה אנושות כאשר חצתה במעבר חציה. מהמועצה האיזורית שומרון נמסר: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה"

פורסם בתאריך: 6.3.22 11:14

טרגדיה גדולה: הדר אריאל צור, נערה בת 17, תושבת קרית נטפים, נהרגה אתמול (שבת) בלילה מפםגיעת אופנוע בצומת גלילות. הדר ז"ל חצתה את הצומת במעבר חציה, ולפתע הגיח האופנוע ופגע בה. רוכב האופנוע נפצע קשה. המועצה האיזורית שומרון פרסמה את ההודעה הבאה: "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם לכתה של בת כתה י"ב, הדר אריאל צור, שנהרגה אמש בתאונת דרכים בזמן שחצתה כביש, בצומת גלילות, במעבר חציה, נהרגה על ידי רוכב אופנוע. לעיני חברה לשכבה. הדר הותירה אחריה הורים ו-4 אחיות. אביה עובד בתעשייה האווירית ואימה באוניברסיטת אריאל. הדר הייתה בדרכה עם חבריה לשכבה בישוב למסעדה באיזור המרכז. ראש המועצה  יוסי דגן הנחה את הצוותים הרלוונטים באגף הרווחה, ואגף חינוך ללוות את המשפחה ואת מעגלי הישוב והחברים הזקוקים לסיוע".

דגן אמר: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".

משפחתה של הדר ספדה לה: "הדר אריאל צור, מלאת הדר, חן ואצילות שרק חיפשה איפה לעשות טוב, היא התנדבה במד"א, בשומר החדש, ובכל מקום שנכחה. רק השבוע ניסתה לארגן התרמת דם ביישוב. בת ואחות אהובה שלנו, תחסרי לנו כל כך. לא מאמינים שככה הלכת לנו".

 

התאונה הייתה לקראת השעה עשר בלילה. ממד"א נמסר כי בשעה 21:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונה בכביש 2 בצומת גלילות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול לשני פצועים קשה. הדר ז"ל פונתה לבית החולים איכילוב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. כאומר למרבה הצער והכאב, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. רוכב האופנוע, כבן 20, פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים בילינסון. במהלך הלילה מצבו השתפר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר