המים של אימו של אייל בהרצליה, צילום פרטי

החשד: תולעים במי ברז | תושבת ראתה גופים מוזרים ורוצה לדעת במה מדובר

תושבת העיר הבחינה במי הברז בבית בחיות קטנות ומוזרות שנראו כמו תולעים. היא פנתה לתאגיד המים באמצעות המוקד, מבקשת לדעת במה מדובר ושותה רק מים מינרלים. תאגיד המים: לא התקבלה פנייה

פורסם בתאריך: 24.3.22 08:20

מה היה במים של אימו של אייל ב-16.3? ייתכן שמשהו לא בריא. אימו של אייל, המתגוררת עם מטפלת ברחוב מגיני נגבה, נדהמה לגלות באותו יום משהו שנראה לה כמו חיות זעירות לא מזוהות במים. לדעתה מדובר היה בתולעים קטנות. עם היוודע המקרה, מציינים במשפחה כי נפתחה קריאה במוקד העירוני שהועברה לטיפול תאגיד המים העירוני מי הרצליה. עד שתתקבל תשובה מהתאגיד, מספר אייל, אימו מקפידה לשתות ולהשתמש במים מינרליים בלבד. בתאגי אומרים כי לא התקבלה כל פנייה, במשפחה מתעקשים שכן.

"המטפלת של אמא שלי התכוונה למלא סיר עם מים חמים ומצאה את החיות הקטנות האלה דמויות עיגולים, זזים לה בתוך הסיר, ממש משהו חי. אולי סוג של תולעת. אמא שלי צילמה ושאלה מה עושים. אמרתי לה ישר לשלוח את המטפלת לקנות לה מים מינרליים, עד שנמצא פתרון", מספר אייל.
להערכתו, זה קרה פעם אחת, לעת עתה לפחות. "זה קרה יום לפני שפרסמתי את הפוסט, ב-16.3. אחותי פנתה למוקד העירוני, שם נאמר לה שההודעה הועברה למי הרצליה. אני מודה שאני לא מבין הרבה בזה, כנראה זה קרה עקב משהו בתהליך של המים. אישית, אני לא שותה בכלל מהמים של הברז".

אייל טוען כי האחריות בנושא נופלת לפתחו של התאגיד העירוני: "צריך לבדוק את איכות המים, זה חלק מהתפקיד של התאגיד. חייב להיות סטנדרט של איכות מים, זו אחריות שלהם. אם איכות המים לא טובה – יש לנו בעיה קשה, כי אנחנו גם מתקלחים ומצחצחים שיניים במים. מאז האירוע, אייל טוען, כי לא נמצאו עוד ממצאים חשודים במים, אך, כאמור, סיפר כי אימו מקפידה להשתמש במים מינרליים ככל הניתן ולא במי ברז, מאחר והיא חוששת שהתופעה תחזור. עוד ציין כי היא תשמח אם תתבצע בדיקה כדי שתוכל להירגע.

 

חשבת על רעיונות חלופיים?
"אנשים הציעו לי להתקין אוסמוזה הפוכה וכל מיני דברים פרטיים. צריך כנראה להוציא מכיסך באופן פרטי כדי לקבל מים ראויים, כי המוצר שיש כיום לא מניח את הדעת. נראה שהשוק מלא בחלופות. אני קונה מים מינרליים, זה מה שאני צורך, ממלא את מכונת הקפה במים מינרליים ולא מהברז. מתקלח ומקווה לטוב. לדעתי, כשממלאים מים יש להעיף מבט נוסף".

בשיחה מול מהנדס התאגיד, אריק אבנרי, הוא טען כי לא התקבלה אצלם כל פנייה: "לא הגיעה אלינו פנייה לגבי חיות זעירות או תולעים במים. ברגע שאנחנו מקבלים פנייה, אנחנו שולחים בודק מים שלוקח דגימת מים מהברז בבית או ממקום האירוע ומעבירים לבדיקת מעבדה במשרד הבריאות. אני אפילו מוכן ליצור קשר ולברר מיידית, ובמידת הצורך לשלוח בודק ולטפל בנושא, כפי שהחוק קובע. זה יכול להגיע אלינו בשני ערוצים, או דרך המוקד העירוני או ישירות אלינו, לרוב דרך המוקד. בדקתי גם מול הבודק שלנו, שהוא דוגם מוסמך, אם הגיע אליו ישירות, ולא התקבלה. על פניו מדובר בהודעה חריגה שתקפיץ את כל המערכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר