משה וקנין, צילום פרטי

בעקבות הפיגועים מציע יו"ר ש"ס: קורסי קרב מגע לתושבים, הסברה לנוער על התמודדות עם טרור

המשנה לראש העירייה, משה ועקנין, פנה אל משה פדלון וביקש לקיים ישיבת חירום נוכח המצב הביטחוני. עוד הוא מציע: "לוחמי חי"ר משוחררים יגיעו לבתי ספר כחלק מעבודה מועדפת למשך שנה"

פורסם בתאריך: 28.3.22 13:58

בעקבות המצב הביטחוני והפיגועים האחרונים, בקשה לדיון חירום בהרצליה: המשנה לראש העירייה ויו"ר ש"ס, משה ועקנין, פנה אמש (א') לראש העירייה משה פדלון במכתב בהול, מיד לאחר הפיגוע המחריד בחדרה בו נהרגו שני לוחמי מג"ב. במכתב קורא ועקנין להגביר את הנוכחות המשטרתית והעירונית ברחובות העיר כזכור, קדם לאירוע הטרור בחדרה גם פיגוע בבאר שבע בשבוע שעבר, בו נהרגו ארבעה אזרחים. ועקנין מציע גם לקיים הדרכות הגנה עצמית לתושבים, הסברה לילדים איך להתמודד עם טרור, ועוד.

"לאור המצב השורר במדינה, וכן על פי זהות המחבלים כתושבים עם תעודת זהות כחולה, בנוסף לפנייה של תושבים רבים ולקראת חגי פסח והרמדאן", כותב ועקנין, "הריני פונה אליך לקיים ישיבת חירום עם כוחות הביטחון בעיר הכוללים את מפקד תחנת גלילות, מנהלי מחלקות הביטחון וההנהלה הבכירה על מנת לחזק את ביטחון תושבי העיר. חייבים לכנס ישיבה בדחיפות ויפה שעה אחת קודם", ציין ועקנין במכתבו.
י

יו"ר ש"ס במועצת העיר הרצליה פירט את תוכניתו: "יש לחזק את מעגל הביטחון בתחומים כגון קורסי הגנה עצמית מסובסדים לכלל, הסברה לילדים ונוער על התמודדות במצבים של ירי או טרור סכינים, לוחמי חי"ר משוחררים שיגיעו לבתי ספר כחלק מעבודה מועדפת למשך שנה, נוכחות של ניידות שיטור עירוני בשילוב ניידות עם מתנדבים, בדיקת רישום פלילי לקבלנים שעובדים בכל מסגרת מול העירייה, כולל קבלני משנה – גננים, מאבטחים, מנקים, תברואה, הקמת מחסומים ארעיים בכניסות וביציאות מהעיר, קידום הקמת מצלמות באזורים נוספים כולל שילוט המורה על כך שהן למען ביטחון התושבים, פרסום בעיתונות, דף פייסבוק עירייה, שילוט על הסברה והתמודדות, כולל ההצעות לעיל".

ועקנין אמר לצומת השרון: "לאור פניות תושבים בשעות האחרונות עקב המצב הביטחוני, פניתי לראש העיר בפנייה דחופה לקיים דיון חירום על המצב השורר במדינה, זאת כדי לחזק את ידי התושבים ולשפר את מערך הביטחון בעיר בתקווה לימים טובים ושקטים יותר".
תגובת עיריית הרצליה תובא לכשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר