אילוסטרציה של מכון ליווי, terovesalainen depositphotos.com

פעילות של מכון ליווי ליד הבית: "אנשים טועים ומנסים להיכנס בכוח אלינו הביתה"

תושבים טוענים כי במבנה ארעי, בין בנייני מגורים, מתנהלת פעילות של מכון ליווי. שכנה שמתגוררת בסמוך בקומת קרקע מתארת דפיקות על הדלת בשעות לא שגרתיות. המשטרה: "אין חשד לעבירה פלילית"

פורסם בתאריך: 5.4.22 08:28

בית בושת מתחת לאף. במיקום מרכזי בהרצליה, מתנהל לו, לדברי התושבים, מכון ליווי מזה שנים וללא הפרעה. מדובר לטענת התושבים במבנה ארעי שממוקם במתחם בין בנייני מגורים, כאשר הלקוחות שמגיעים מידי יום לפקוד את המקום, מתדפקים לפעמים בטעות על דלתות השכנים המפוחדים. במשטרה טוענים שלא זה המצב, וכי התונה נבדקה ואין חשד לעבירה פלילית.

אחת הדיירות שמתגוררת עם בן זוגה, מספרת שהמכון נמצא ממש מאחורי ביתם, ומזה כשנתיים הם נקלעים בעל כורחם למציאות הזויה, מלווה בפחדים ודפיקות בדלת לאורך שעות היום והלילה. היא טוענת כי פנתה לא פעם ולא פעמיים למשטרה, אך לצערה, המצב נשאר כמות שהיה. בנוסף, לפני כחודשיים עירבה גם את עיריית הרצליה בנושא, שהפנתה אותה למשטרה. לפני שבוע וחצי היא פנתה שוב למשטרה והגישה תלונה בעקבות רגע אימה נוסף במסכת ארוכה שהיא חווה, אך מאז ועד היום לא קיבלה כל תשובה והפעילות, לטענתה, ממשיכה כרגיל.

"קרה לי שוב פעם מקרה מפחיד", היא מתארת. "בגלל שאני גרה בקומת קרקע בבניין, יש לקוחות שמגיעים ודופקים לי בדלת. אתמול דפקו לי בדלת בחמש וחצי בערב, אבל יש פעמים שדופקים גם ב-23:00 בלילה ובחצות. בפעם הקודמת הייתי לבד בבית, ומי שדפק ממש ניסה לדחוף את הדלת כדי להיכנס. הוא חשב שאני עובדת עליו, ושאני ממש עובדת במכון. התחלתי לצעוק והוא פשוט ברח", מתארת הדיירת המפוחדת.

כמו כן, היא מעלה טענות כלפי המשטרה. "המשטרה לא עושה עם זה כלום התלוננתי כמה וכמה פעמים. כל פעם שיש פה לקוחות, אני מזמינה משטרה. השוטרים מגיעים ואומרים לי שאין מה לעשות וצריך צו מבית משפט. כמובן שעד עכשיו לא עשו כלום, ובפעם האחרונה שפניתי, אפילו המשטרה לא הגיעה. מאוד מייאש לפנות אליהם. פעם אחת, היומנאי בתחנה אמר לי שהוא מעביר את הפנייה שלי למפקד התחנה. חזר אליי שוטר, שאמר שהם מחכים לצו סגירה. ביקשתי שיחזור אליי מפקד בכיר מהתחנה, ואחר כך כבר אף אחד לא חזר אליי. שום דבר. זה מסוכן, ועצוב שהמשטרה לא עושה עם זה כלום ונותנת למקום כזה להישאר פתוח. אמרתי להם – 'עד שלא יקרה כלום לא תעשו כלום'?"

איך זה לחיות במצב כזה?
"אני מאוד מפחדת. הבן זוג שלי אומר לא לפתוח את הדלת ורק להסתכל מהחלון. פעם אחת כשהגיע שוטר ורצה שאראה לו את המקום, אז בן הזוג שלי פחד שיראו אותי בחוץ. היה איזה שקט במשך תקופה, ושוב חזרו הדפיקות בדלת. אני חושבת שהלקוחות הוותיקים כבר יודעים איפה המקום, אבל החדשים לא יודעים, אז הם ישר באים אלינו".

 

שוקלים לעבור דירה?
"אני לא חושבת לעבור מכאן, כי השכירות מאוד יקרה בהרצליה. אני כן חושבת שהמשטרה צריכה לדאוג לתושבים וגם לבנות שנמצאות שם ולהוציא צו סגירה למקום".

תגובות המשטרה: "התלונה נבדקה ונמצא כי אינה מעלה חשד לביצוע עבירה פלילית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דנה

    גם אצלנו יש פעילות אחרת מזוודות של ביגוד וכסף כבר שמונה שנים גם אנו בזמנו פנינו לתלונות הציבור למשטרה רחוב קטן ללא מוצא שהפך למרכז מסחרי יוצאים כולם עם תיקים מלאים ומזוודות ותרמילים משא של קניות אך המשטרה והשיטור מטייחים שאנחנו הוזים תמונות וסרטונים על הנעשה יש הזוי ומסריח מאוד הרחוב לא שקט כל רגע מגיעה מכונית לפה תודה לכם שמנסים לטייח שאין כלום

  2. חניאל קורן מושב ניצני עוז

    לדיירת האומללה, יש לי רעיון בשבילך לפתרון או לפחות צמצום הבעיה.
    קחי את הנייד שלך וצלמי היטב את פניהם של כל מי שמגיע לקבל שירותי זנות.
    אמרי להם שהצילום יפורסם בכל פלטפורמה אפשרית (פייסבוק, אינסטגרם וכו' וכו').
    יש גם קבוצות מיוחדות בפייסבוק שנאבקות בזנות ותשמחנה לקבל ממך את התצלומים.
    הביוש הזה (שיימינג) יכול להתגלות כדרך הכי יעילה.
    אולי אפילו הציבי שלט קטן ותכתבי עליו שכל מי שמגיע לקבל שירותי זנות, פניו יצולמו
    והוא יפורסם ברבים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר