זולאי פפו ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

מוקירים את פועלה: המרכז להתנדבות נקרא על שם זולאי פפו ז"ל

פפו ז"ל הייתה יקירת העיר, ובמשך שנים, עד פטירתה, ניהלה את עמותת מתנדבי הרצליה. "כל כולה הייתה בהתנדבות, זו הייתה משמעות חייה", אמר בנה דודי

פורסם בתאריך: 13.4.22 07:45

זוכרים אותה: הפעילה הקהילתית, זולאי פפו, שהייתה ידועה בהתנדבות ארוכת שנים בהרצליה, זכתה להנצחת שמה בדרך הראויה ביותר, כאשר המרכז להתנדבות ברחוב הנדיב, ממנו ניהלה את עמותת 'מתנדבי הרצליה' במשך קרוב ל-30 שנה, נקרא על שמה. פפו ז"ל נפטרה בחודש יוני 2020 כשהיא בת 86. כשנה לאחר מכן, ביולי 2021, הוחלט בוועדת השמות העירונית להנציח את זכרה. בעברה זכתה באות יקירת העיר. השבוע נערך טקס ההוקרה במרכז להתנדבות בנוכחות ראש העירייה משה פדלון ובני משפחתה של זולאי פפו.

בנה של זולאי, דודי, מספר: "אימי עבדה והייתה פעילה עד יומה האחרון. זה היה כל עולמה. היא הייתה בן אדם מאוד מחויב, אחת שאי אפשר להגיד לה לא. כל כולה הייתה בהתנדבות, זו הייתה משמעות חייה. היא הייתה בוועד הורים, בוועד הבית, אדם מעורב ואכפתי".

לדודי היו מילים חמות כלפי עיריית הרצליה: "הם היו מקסימים לאורך כל הדרך, מאוד העריכו את פועלה. אנחנו במשפחה לא ביקשנו כלום. כבר בהלוויה שלה אמר ראש העיר, כי העירייה תנציח אותה בדרך מאוד ראויה".

 

על השלט לזכרה של זולאי בכניסה למרכז להתנדבות נכתב: "יקירת העיר הרצליה. בשנת 1994 הקימה וניהלה עד יומה האחרון את עמותת מתנדבי הרצליה. עשייתה ופועלה הוקדשו למען הבטחת הביטחון התזונתי של מאות משפחות בעיר. אשת חזון וערכים, אוהבת אדם, שתרומתה לחברה מהווה מודל ודוגמה לעשיית טוב לעולמנו".

מעיריית הרצליה נמסר: "מי שהכיר את זולאי פפו ז"ל, תושבת העיר, ידע כמה היא מסורה בצורה טוטאלית להתנדבות ולעזרה לזולת. זולאי הקימה את עמותת "מתנדבי הרצליה", בה הייתה פעילה לילות כימים, עד יומה האחרון. בזכות התשוקה והלהט שלה היא הצליחה להדביק את כולם סביבה, ויחד יצרנו שיתופי פעולה מבורכים למען תושבות ותושבים נזקקים. כביטוי להערכה לעשייה ולתרומה שלה לקהילה, גם הוענק לה אות יקירת העיר. טבעי כל כך, ששבוע בדיוק מיום מעשים טובים, המרכז להתנדבות בעיר ייקרא על שמה של האישה הגדולה והחשובה הזאת. יהי זכרה ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר