הגדר בחוף הפירצה, צילום פרטי

סכנת התמוטטות ברצועת החוף המיתולוגית: עובתה הגדר בחוף "הפירצה" בהרצליה

תושבים רבים אוהבים את רצועת החוף הבלתי מוכרזת ואחד מהם מתאר: "סגרו עם גדר מאסיבית, שמו גדר תייל ולקחו את הפחים, חבל". העירייה: "המקום סגור למעבר אך הגדר נפרצת מידי פעם על ידי העוברים על החוק"

פורסם בתאריך: 19.4.22 07:03

רצועת החוף בהרצליה, המוכרת כחוף הפירצה, נסגרה לאחרונה וגודרה. מדובר ברצועת חוף לא רישמית שאהובה על רבים. מדובר ברצועת חוף בין חוף הצוק שבקצה הצפוני של תל אביב ובין החוף הנפרד לדתיים בהרצליה. בנוסף, הופסק איסוף הזבל של אורחי החוף. בעירייה מסבירים כי כי הדבר נעשה בשל סכנת התמוטטות של מצוק.

דניאל, אחד מתושבי העיר ובאי החוף הנוהג לפקוד את המקום, הופתע בביקורו האחרון לראות את המצב בשטח, ואמר באכזבה: "ממש תודה על הגדרות שהציבו ועל גדר התיל וגם שלקחו את הפחים. אין לי מושג למה החליטו לסגור את רצועת החוף הזו. סגרו עם גדר מאסיבית שאחריה מגיע גדר תיל, כאילו אנחנו במינימום מחנה צבאי סודי, ואם לא די בכך, טרקטורים יצרו מכשולים וגם הוסרו כל הפחים שהיו בחוף".

התוצאה לדעתו של דניאל עגומה: "בפועל, אלפי אנשים מסתכנים בהגעה לחוף, כמויות של זבל שמצטברות, הכי כואב, שיש פה גניזת רצועת חוף מהבודדות שנשארו לא מוכרזות במרכז הארץ. עד לאחרונה הוא היה פתוח והיו בו פחים לאיסוף זבל. לדעתי, כנראה לא רוצים שאנשים ייכנסו, זה כל הקטע. ככל הנראה זה לא כלכלי לנקות משהו שלא מכניס כסף ומושך אליו אנשים מכל הארץ, והאינטרס הציבורי כלל לא מעניין איש ממקבלי ההחלטות".

 

בכניסה לרצועת הוצב שלט שאומר כי המעבר אסור. אף על פי כן, מתרחצים רבים אינם מוותרים על הרחצה בחוף ונאלצים לטפס מעל הגדר בכניסה. לטענת דניאל, השלט לא היה קיים והוצב רק לאחרונה, כמו גם הגדר והתיל שבמקום.

מעיריית הרצליה נמסר: "חוף הפרצה הינו מקטע החוף בין החוף הנפרד בהרצליה לחוף הצוק בתל אביב, והוא אסור למעבר בשל סכנת התמוטטות המצוק ואסור לרחצה. המעבר לחוף סגור בגדר, אשר מידי פעם נפרצת על ידי העוברים על החוק. בחוף אין במכוון פחי אשפה, על מנת שלא "לזמן" אליו מתרחצים העלולים לסכן חייהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זראוט אל הדהרק

    הגדר כדי שלא יהרסו את המצוק ולא יעשו מדורות ולא יחנו קראוונים ,צריך להעיף את כל פחי הזבל מהחופים , שכל אחד יקח את הזבל שלו בעצמו לפח מרוק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר