טלפון. צילום אילוסטרציה איי.פי
טלפון. צילום אילוסטרציה איי.פי

וילצ'רסקי מנסה לסייע: הטלפון נגנב בחוף הרצליה ואיתו התמונות והסרטונים של האב שנפטר

שלומי גר נמנם בשעת לילה מאוחרת באחד מחופי הרצליה וכשהתעורר גילה שהטלפון שלו נגנב. עכשיו הוא מנסה לגרום לכך שהפוסט יגיע לגנב והתמונות והסרטונים של אביו ז"ל יישלחו אליו

פורסם בתאריך: 26.4.22 08:45

הטלפון נגנב ואיתו הזיכרונות. שלומי גר, שבילה להנאתו ביום ראשון בלילה בחוף בהרצליה, גילה שהטלפון הסלולרי שלו נגנב בזמן שחטף תנומה. בטלפון היו תמונות של אביו שנפטר, וסרטון מההלוויה בצר לו, פנה שלומי, תושב תל אביב, לסטדנאפיסט עידן מור, הידוע בשם הבמה גדי וילצ'רסקי, בניסיון לעזרה תוך שיתוף פוסט ברשת. הוא פנה לגדי בזו הלשון: "גדי אח שלי היקר, אני פונה אליך מהפייסבוק של אבא שלי, זכרונו לברכה. אולי אתה תוכל לעזור לי. אתמול בלילה הייתי בחוף בהרצליה, שכבתי על סדין, נרדמתי ועקצו לי את הפלאפון והכסף. וואלה, באמת שלא אכפת לי מהכסף והטלפון, שיהיה לו לבריאות, עשה עבודה מקצועית מגיע לו. רק מה שחשוב לי זה התמונות של אבא שלי שנפטר, הסרטון של ההלוויה וכל הזיכרונות שלי ממנו. תראה איך אתה יכול לפרסם את זה. אולי זה שעקץ יהיה לו לב רק לשלוח לך את התמונות והסרטונים".

וילצ'רסקי נעתר לעזור שיתף את הפוסט וכתב: "לונג-שוט מטורף, אבל ננסה: מי שגנב מכשיר גלקסי s10 אמש בחצות בחוף בהרצליה, לפחות תהיה בן אדם וצור קשר עם הבחור הזה ששדדת, הוא זמין במספר הזה 0545555318. בברכת שיהיה לך לתרופות".

שלומי מספר על השתלשלות האירועים: "הגניבה הייתה סביב חצות בחוף ליד רחוב רמות ים 12 בהרצליה. הטלפון עם הכסף לא מעניין אותי, באמת שלא. כבר קניתי טלפון חדש וסידרתי את הכל, העניין שיש לי שם תמונות של אבא שלי שנפטר לפני חודשיים, וזה הדבר היחיד שכואב. שלא יביא לי את הטלפון ולא את הכסף, אני רק צריך את התמונות. זה מה שמעניין אותי. עד עכשיו לא יצרו איתי קשר ולא פנו אליי. אני אשמח לכל עזרה. יש הרבה תמונות וזיכרונות, גם מההלוויה".

 

הוא מסביר מדוע פנה דווקא לגדי וילצ'רסקי: "אני לא מכיר אותו אישית, רק שלחתי לו הודעה. אני יודע שהוא מפרסם מידי פעם פוסטים בניסיון לעזור".

בנוסף, פנה שלומי למשטרה. "התקשרתי למשטרה, אבל לא הגשתי תלונה רשמית. הם רק אמרו שלא יכולים לאכן את הטלפון ולא ניתן לאתר אותו. מהשיחה איתם זה היה נראה חסר סיכוי, אז לא טרחתי להגיש תלונה. מעולם לא קרה לי דבר כזה".
שלומי פונה במסר מרגש: "אני אשמח לכל עזרה. יש הרבה תמונות וזיכרונות גם מההלוויה".

לפניות: שלומי 054-5555318 טלפון מסוג גלקסי S10 צבע שחור.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר