אמבולנס צילום דוברות מד"א

בדרך לטיול שנתי: תשעה תלמידי כיתה ז' מהרצליה נפצעו קל בתאונה

התאונה הייתה הבוקר בכביש החוף סמוך למחלף קיסריה בין אוטובוס של תחבורה ציבורית לאוטובוס שהסיע את התלמידים

פורסם בתאריך: 1.5.22 09:39

תאונת דרכים בטיול שנתי. תשעה תלמידי כיתה ז' מחטיבת הביניים בן גוריון מהרצליה נפגעו הבוקר (א') באורח קל בתאונה שהתרחשה בכביש 2 סמוך למחלף קיסריה, בזמן שהיו בדרכם לטיול השנתי.
במוקד 101 של מד"א בשעה 7:25 הבוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים בין אוטובוס בקו שרות לאוטובוס הסעה, בכביש 2 סמוך למחלף קיסריה לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הנפגעים לבי"ח הלל יפה בחדרה, 15 פצועים במצב קל., מתוכם תשעה תלמידים.

מנהלת חטיבת הביניים בן גוריון, ענת פרי, הודיעה להורים הבוקר: "הבוקר, בזמן הנסיעה של השכבה לטיול השנתי, התרחשה תאונת דרכים קלה של אחד האוטובוסים של כיתה ז' 5 שעליו נכחו מספר תלמידים מכיתה ז' 2. בעקבות התאונה תשעה תלמידים נפגעו קל והועברו לבדיקות בבית החולים הלל יפה הסמוך. לכל שאר התלמידים שלום. רכזת השכבה ויועצת השכבה מלוות את הילדים בשטח. גם הילדים שהועברו לבית החולים קיבלו ליווי צמוד. נסיבות האירוע עדיין נחקרות כל שאר התלמידים שהיו על האוטובוסים האחרים ממשיכים בטיול כמתוכנן. אתם מוזמנים להיות עמנו בקשר".

 

 

בעיריית הרצליה הודיעו: "אוטובוס של תלמידי כיתות שכבה ז' מחטה"ב בן גוריון בהרצליה היה מעורב בתאונת דרכים קלה באזור חדרה. 9 תלמידים נפגעו באורח קל וקיבלו סיוע, לכל יתר נוסעי האוטובוס שלום. בהנחיית חדר מצב של משרד החינוך שאר האוטובוסים המשיכו בטיול כמתוכנן. עיריית הרצליה הקימה מוקד למענה להורים בבית הספר ובמוקד 106. עו"ס מטעם העירייה ונציגי בית הספר מלווים את הילדים שהועברו לטיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה".

מבית החולים הלל יפה נמסר: "תשעה נערים מטופלים במלר"ד (מרכז לרפואה דחופה) ילדים. סובלים בעיקר משריטות וחתכים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר