הנחת אבן פינה לבניין מעונות חדש באוניברסיטת רייכמן על ידי משפחת רונסון, צילום דוברות האוניברסיטה

כאן יגורו בכיף: הונחה אבן פינה לבניין מעונות חדש באוניברסיטת רייכמן

את אבן הפינה הניחה משפחת רונסון, ובראשה האב ג'ראלד מוריס רונסון. נשיא האוניברסיטה, פרופ' רפי מלניק: "תודות לתרומתה הנדיבה של משפחת רונסון אנו יכולים להמשיך להתפתח"

פורסם בתאריך: 12.5.22 11:09

משפחת רונסון, ובראשה האב ג'ראלד מוריס רונסון, הניחה אבן פינה לבניין המעונות שייבנה בצידו המערבי של קמפוס אוניברסיטת רייכמן. הטקס החגיגי נערך באוניברסיטה השבוע, במהלכו הוטמנה גם קפסולת זמן חתומה על ידי בני המשפחה. בניין המעונות החדש שייבנה תודות לתרומתם הנדיבה של משפחת רונסון, תוכנן על ידי האדריכל דגן מושלי, וצפוי להיות מוכן ב-2024.

נשיא אוניברסיטת רייכמן, פרופ' רפי מלניק, הודה למשפחת רונסון ואמר: "אל לנו לקחת כמובן מאילו את הקמתו של בניין המעונות החדש על שם משפחת רונסון, רק תודות לתרומתם הנדיבה אנו יכולים להמשיך להתפתח ולהגשים את חזונה של האוניברסיטה ומטרותיה. על כן ברצוני להודות לכם פעם נוספת בשם האוניברסיטה, ובשם עם ישראל כולו, מכיוון שמה שאנו עושים כאן הוא לטובת מדינת ישראל".

סגן נשיא לקשרי חוץ וראש בית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי באוניברסיטת רייכמן, יונתן דייויס, אמר: "זהו כבוד גדול לאוניברסיטה לקבל את התרומה הנדיבה ממשפחת רונסון, ששינו את חייהם של אלפי ישראלים ושמרו על ביטחונה של הקהילה היהודית בבריטניה מפני פעולות אנטישמיות וטרור".

 

הפילנתרופ ג'ראלד מוריס רונסון, אמר: "הפעם האחרונה שהנחנו אבן פינה לבניין בארץ הייתה בשנת 1985, בעת חניכתו של בית ספר בדרום, במעמד ראש הממשלה דאז שמעון פרס, וראש ממשלת אנגליה דאז מרגרט תאצ'ר. מעמד מרגש זה מביא עימו זיכרונות טובים".

יצויין כי כיום יש באוניברסיטת רייכמן שלושה בנייני מעונות. בית מייקל ע"ש מייקל רקנאטי, השני ע"ש דפנה וג'ראלד קרמר והשלישי שנחנך השנה הוא שרי'ס פלייס, שבנבנה בתרומת קרן משפחת אריסון. הבניין ע"ש רונסון יהיה הרביעי , וימוקם בצד המערבי, לעומת כל השלושה הקיימים שממוקמים בצד המזרחי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר