אילוסטרציה, הומלס צילום Kuzmafoto deposiphotos.com

עצוב: דר הרחוב מכיכר דה שליט נפטר. תושבים רבים הגיבו ברשתות

הוא היה כבן 70 במותו, גר במשך שנים בכיכר דה שליט, ניגן במפוחית, ותושבים רבים מעידים שסירב תמיד לקחת כספים. תושבי הרצליה נפרדים בצער: "עוד בדרכנו לים כילדים היינו רואים אותו שם"

פורסם בתאריך: 15.5.22 08:57

ההומלס המוכר אינו עוד. תושבים רבים בעיר הכירו את דר הרחוב מכיכר דה שליט בהרצליה פיתוח, והתבשרו בעצב רב על כך שהוא נפטר אתמול (רביעי) בבוקר. הוא התגורר ברחוב במשך שנים רבות ואחד מסימני ההיכר שלו היה הניגון הנעים במפוחית. היה כבן 70 במותו.

רינת, אחת מתושבות הרצליה, סיפרה: "אני זוכרת אותו עוד מתקופת ילדותי, לבוש מעיל ירוק זית והייתה לו פינה קבועה בה היה יושב. בדרכנו לים כילדים היינו רואים אותו שם". לא מעט תושבים ציינו, כי הופתעו מכך שהיה מסרב לקבל סיוע כספי במקום. אמיר, תושב הרצליה פיתוח, אמר: "הייתי רואה אותו המון כתושב השכונה, הוא היה יושב בנקודה ספציפית בכיכר דה שליט. היה מאוד מוזר שלרוב היה מסרב לקחת כסף מאנשים שהציעו לו".

 

תושבים נוספים הביעו פליאה. אחד מהם נזכר: "פעם נתתי לו 100 ש"ח. הוא סירב בתוקף, אבל הכרחתי אותו לקחת". תושבת אחרת ציינה: "לפני שבוע קניתי לו מים ועוד דברים והוא כל כך התעקש לא לקבל. איזה כאב לב". תושבת נוספת הצטרפה לדברים: "איזה עצוב. בפורים הגעתי לתת לו אוזני המן ו-50 ש״ח. הוא לא הסכים לקחת בשום פנים ואופן, הוא יחסר לנו. כאוב הלב".
ממד"א נמסר: "היה אירוע ברחוב וינגייט פינת באזל בשעה 05:52 בבוקר. מותו של גבר שהצוות העריך כבן 70 נקבע במקום".
במשטרת ישראל ציינו, כי גופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית לבירור נסיבות מותו וכי אין חשד לפלילים.
מעיריית הרצליה נמסר: "זה עצוב ומצער. האיש טופל על ידי שירותי הרווחה, אך מפאת חיסיון וצנעת הפרט לא נוכל להתייחס למלוא הפרטים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נצבט הלב.
    איש חביב. דיבר אנגלית שוטפת. לא היה מוכן לשום סיוע. כשהפריע לבית כנסת ממול, עבר לפינה של וינגייט. ניסו לעזור לו, דיור חלופי, פינוי רפואי, הוא חזר לפינה שלו. שם היה לו טוב. יהי זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר