אירוע לעובדי עיריית הרצליה

טענות קשות כלפי העירייה: בעוד אירועי העצמאות היו מצומצמים, יתקיים אירוע מפואר לעובדים

בערב יום העצמאות קיימה העירייה חגיגות מצומצמות בקהילות, מה שעורר ביקורת וגרם לאכזבה. בקרוב היא תקיים דווקא בת"א אירוע לעובדי העירייה עם שרית חדד ונדב אבקסיס

פורסם בתאריך: 16.5.22 08:29

טענות קשות לאיפה ואיפה שנוקטת העירייה: כשבוע וחצי לאחר יום העצמאות, הציפה אחת מתושבות הרצליה אירוע שייערך בתחילת חודש יוני לעובדי העירייה. התושבת מעלה טענות קשות על כך שבעוד שבאירועי יום העצמאות הסתפקו בעיריית הרצליה בהופעות מינוריות יחסית ללא אמנים בולטים, ב-6.6 ייערך ערב לעובדי העירייה במסגרתו יופיעו אמנים מהשורה הראשונה כגון הזמרת שרית חדד והסטנדאפיסט נדב אבקסיס. האירוע יתקיים בזאפה ירקון תל אביב, ולרשות העובדים יועמדו הסעות מהרצליה לתל אביב ובחזרה. האירוע עצמו יחל בשעה 18:30 ויימשך עד השעה 23:00.

אירוע לעובדי עיריית הרצליה

ד"ר יעל שומר, תושבת הרצליה ומרצה למדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב, החליטה להציף את הנושא מבעוד מועד, כאשר לטענתה מדובר באי צדק משווע. "אני בעד הוקרה לעובדי עירייה, אבל יש לזכור שיש מבין העובדים גם כאלה שמשתכרים שכר נמוך כמו סייעות לגנים אל מול בכירים, שמרוויחים סכומים יפים. אין שום סיבה שכספי משלם המיסים שלנו ילכו כדי לצ'פר את הבכירים בעירייה. בנוסף, הם מקבלים גם טיול יומי (בשנים קודמות קיבלו טיול לשלושה ימים ללא הופעה)".

ד"ר שומר מדגישה את הפערים בין האירוע שנערך לתושבים ביום העצמאות לבין האירוע המתקרב לעובדי העירייה: " זה שהשנה עשו את יום העצמאות בקהילות, זה לא אומר שלא צריך להביא אומנים והופעות. היינו באזור יבור-ויצמן, הילדים אמנם נהנו, אבל למבוגרים בני 40 ומעלה לא היה מה לעשות, פשוט שממה. לטענת העירייה הם לא היו מוכנים להוציא תקציבים על הופעות של אומנים גדולים. יש פה משהו מאוד קלוקל ופגום, תשקיעו את הכספים בשכר גבוה יותר לסייעות ותמריצים, מה גם שניתן היה לצ'פר בצורה דיפרנציאלית, כי הרי אי אפשר להשוות בין שכר מנכ"ל עירייה לשכר סייעת בגן".

 

עוד היא מסבירה, מדוע ביקשה להציף כבר מעתה את הנושא: "צריך להעלות את זה, אפילו אם יש תושבים שממלאים פיהם מים ובולעים את הצפרדע. יש כאן עניין של נראות, ועוד מוציאים את כל העובדי עירייה לפארק בתל אבי ולא אצלנו בפארק הרצליה. הייתי מאוד שמחה לראות את נדב אבקסיס מופיע באחת הקהילות שלנו במסגרת אירועי יום העצמאות".

מעיריית הרצליה נמסר: "אין קשר בין הדברים. עובדי העירייה רשאים לקבל פעם אחת בשנה הכרת תודה על המאמצים, ההשקעה והמסירות שהם מגלים לאורך כל השנה, לילות כימים, למען תושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר