הבריכה הריקה בקאנטרי הרצליה, צילום פרטי

בריכה אחת סגורה, אין מזנון: תלונות קשות על הזנחה בקאנטרי הרצליה

תושבים מתלוננים על מצבו הגרוע של הקאנטרי ברחוב ז'בוטינסקי. העירייה: "המתחם סובל מהזנחה, אך מקודם הליך שיפוץ של המתחם על ידי חברת האחים עופר, בהתאם להסכם"

פורסם בתאריך: 7.6.22 08:40

"הרצליה לא יכולה לספק קאנטרי נורמלי", טוענים תושבים שמתלוננים על מצבו של קאנטרי הרצליה ברחוב ז'בוטינסקי, בו יש בריכה אחת פעילה בלבד. יש לציין, כי הקאנטרי, שסובל לדברי התושבים מהזנחה מתמשכת ושירותים מצומצמים, נמצא תחת קבוצת האחים עופר השקעות. עיריית הרצליה אישרה, כי המתחם סובל הזנחה והוסיפה כי בשבועות הקרובים צפויה קבוצת האחים עופר לקבל היתר בנייה לשיפוץ המקום. 

אחד מתושב הרצליה הציף את הנושא: "שנה שנייה ברציפות שהקאנטרי בהרצליה לא פותח את הבריכה בחוץ ותושבי הרצליה נותרים בלי בריכה ציבורית בקיץ", כתב. לדבריו, לא רק זאת, אלא שגם חדר הכושר סגור מזה שנים, כאשר סאונות וג'קוזי סגורים, כשרק הבריכה האולימפית המקורה נותרה בשימוש. ולא רק זאת, אלא שלדבריו גם שירותי המזנון לא זמינים.

קאנטרי הרצליה, צילום פרטי

עוד הוא מפרט את שלל הליקויים: "אני הרבה שנים שם וגם ההורים שלי הולכים לשם, אני מכיר טוב את המקום, וכעת תושבי העיר סובלים. הסיפור התחיל כבר ב-2015, כשהחליטו במפתיע לסגור את חדר הכושר בטענה שמשפצים את הקאנטרי. מאז המקום הידרדר מאוד. כלום לא זז הרבה מאוד שנים ומי שנדפק אלה התושבים, שמוחזקים כבני ערובה. זה שהמקום לא נכנס לשיפוץ, לא אומר שצריך להזניח את המקום. אין שום סיבה שלא פתחו את הבריכה בחוץ וגם את הסאונות וחדר הכושר. העירייה צריכה לדאוג שהקאנטרי ימשיך להיות מתופעל כראוי וייתן שירות לתושבי הרצליה. זה באחריותה. המזנון סגור שם והחימום של המים לא תמיד עובד. אף אחד לא באמת מצפה שיהיה קאנטרי מפואר, אבל כל עוד הם לא משפצים אז שישאירו את המתקנים הקיימים לטובת ציבור המתרחצים, יש הרבה מאוד פנסיונרים שזה הבית השני שלהם. וכמו שאמרתי, הדבר הזה לא התחיל אתמול, אלא נמשך כבר הרבה שנים. מאוד מעצבן שעיר כמו הרצליה לא יכולה לספק לתושבים שלה קאנטרי נורמלי".

בריכה אולימפית אחת לא מספיקה לציבור?

"לא ממש, כי הבריכה לא מתאימה למשפחות עם ילדים, אלא רק לשחיינים".

אתה רואה אלטרנטיבה ראויה? 

"בפועל אין הרבה חלופות. יש את בריכת נורדאו או גליל ים, אבל זה לא מספיק, כי הן קטנות מלספק את כלל תושבי הרצליה".

 

 

תושב נוסף חיזק את הטענות ואמר: "הבריכה הפנימית לא מחוממת וקר מאוד במים, כך שהם מחכים שהאנשים הבודדים שנשארו יעזבו ואולי אז הם ישפצו ויחדשו. חבל ועצוב שמתחם בריאות כמו הקאנטרי בהרצליה נראה ככה".

מעיריית הרצליה נמסר: "אכן, המתחם סובל מהזנחה. עם זאת, מקודם הליך שיפוץ של המתחם על ידי חברת האחים עופר, בהתאם להסכם שנחתם בינה לבין העירייה. לשיפוץ המתחם ישנם מספר שלבים סטטוטוריים והתהליך בעיצומו. תוך חודשיים ממועד קבלת היתר הבנייה, התחייבה החברה להתחיל בשיפוץ ולסיים אותו בתוך 18 חודשים. בשבועות הקרובים צפוי להתקבל ההיתר".

תגובת קבוצת האחים עופר השקעות תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר