סגן משנה דן מהרצליה, מסיים קורס קצינים של מערך ההגנה האווירית, צילום פרויקט חוד החנית לצידך
סגן משנה דן מהרצליה, מסיים קורס קצינים של מערך ההגנה האווירית, צילום פרויקט חוד החנית לצידך

סג"מ דן מהרצליה בין 20 מסיימי קורס קציני מערך ההגנה האווירית

"להיות לוחם במערך זה אומר להיות לוחם בכל מובן המילה, יש פה שטח וחתירה למגע ומבצעיות", אומר דן, שישרת כקצין במערכת קלע דוד

פורסם בתאריך: 4.7.22 08:57

גאווה מקומית. סגן משנה דן מהרצליה הוא בין מסיימי קורס קציני מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר שנערך בשבוע החולף. סג"מ דן הוא בין 20 לוחמים המסיימים את הקורס, בהם 13 לוחמות ושבעה לוחמים.

סג"מ דן מספר על המשמעות בעיניו של להיות לוחם הגנה אווירית: "להיות לוחם במערך זה אומר להיות לוחם בכל מובן המילה, יש פה שטח וחתירה למגע ומבצעיות, אנחנו לוחמים לכל דבר. יש פה גם את השילוב של לוחמה ומקצוע, להתמקצע בלהיות מיירט ולדעת ליירט כשצריך, וזה באמת משהו מיוחד".

דן התגייס באוגוסט 2020 והוא ישרת כקצין במערכת קלע דוד. לאחר ששמע על אפשרות הקצונה במערך ההגנה האווירית, שהיא קצונה שמשלבת בין מקצוע לפיקוד, הוא התעניין מאוד בתפקיד והחליט שזו הדרך שבה הוא להשפיע בצה"ל.

 

 

עולם חיל האוויר מוכר לדן, אמו שירתה כקצינה תומכת לחימה במערך הנ"מ ואביו שירת במערך הטכני, כך שהיה לו ברור שהוא שואף להתגייס לחיל האוויר. דן הוא האח הבכור במשפחתו, לו אחות ואח קטנים. בין תחביביו, לטייל ולעסוק בקפוארה. בתיכון הרחיב את מגמות פיזיקה ומחשבים ובנעוריו הוא לקח חלק בתנועת הנוער הצופים. לפני שהתגייס, לקח דן חלק במכינה קדם צבאית.

טקס סיום קורס קציני מערך ההגנה האווירית נערך בבית הספר להגנה אווירית, בנוכחות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ומפקד מערך ההגנה האווירית, תת אלוף גלעד בירן. מסיימי הקורס עתידים לחזור לגדודים השונים במערך בתור מפקדי פלגות לוחמים, ולהשתלב במערכות כיפת ברזל, חץ, קלע דוד ויהלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר