יעקב חיו חמו ז"ל עם אשתו מיכל, צילום מהפייסבוק
יעקב חיו חמו ז"ל עם אשתו מיכל, צילום מהפייסבוק

הלך לעולמו יעקב חיו חמו, בעלי פיצה ברודווי המיתולוגית

אחיינו, אלי חיו חמו (ג'מיל), אמר: "יעקב היה איש שקט מאוד, צנוע, גם בגילו המבוגר עשה משלוחים בעצמו". תושבים רבים ספדו לו: "כמה אהבתי אותו. כמה אהבה הייתה לו לפיצה. איש קסום ומשפחה מדהימה"

פורסם בתאריך: 5.7.22 15:52

סופו של עידן. אבל כבד עם היוודע דבר פטירתו של יעקב חיו חמו, הבעלים של פיצה ברודווי המפורסמת בהרצליה. יעקב ז"ל הלך לעולמו ביום ראשון בבוקר והוא בן 75 במותו. הותיר אישה, מיכל, ושלושה ילדים. קהילת הרצליה נותרה המומה וכואבת על לכתו של אחד מסמלי העיר.

משפחתו של יעקב ז"ל הודיעה בתחילת השבוע על האובדן של אבי המשפחה. כך נכתב בהודעה: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של אבי, יעקב חיו חמו ז״ל, שהלך הבוקר לעולמו. יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב הזיתים 20 הרצליה". הלווייתו התקיימה ביום ראשון בבית העלמין פינסקר בעיר.

אלי חיו חמו (ג'מיל), אחיינו של יעקב, והבעלים של מסעדות 'מפגש השרון' המיתולוגית ו-'שיפרה וג'מיל' החדשה, סיפר על דודו: "לצערי נשארו מעט מאוד עסקים שהתחילו את המסחר בסוקולוב, הוא היה אחד מהם. יעקב היה איש שקט מאוד, צנוע. מהאנשים של פעם, גם בגילו המבוגר היה עושה משלוחים בעצמו. הייתה לו פיצה טעימה מאוד ובצדק עשה לו שם טוב. אני מאוד מקווה שמישהו מהמשפחה ימשיך את דרכו ויפעיל את הפיצריה".

כאמור, תושבים רבים נזכרו ביעקב חיו חמו ופועלו, ושיתפו את זיכרונותיהם. אחד מהם, אילן, אמר: "עצוב מאוד, טעם הילדות שלי. עזבתי את הרצליה לפני יותר מ-30 שנה ועדיין, למרות המרחק, כשמתאפשר וגל נוסטלגיה וגעגועים לילדות תוקף אותי, אני נוהג לחזור לטעם הילדות של הפיצה המושלמת והטעימה בעולם. בביקורים שלי נהגתי לפטפט על ימים עברו עם הזוג החביב שהמשיך לעבוד למרות עשרות השנים שעברו, כאילו הייתי אותו ילד בן 10 שרץ מיד אחרי החוג לפיצה ברודווי לקנות שני משולשים מהבילים שיצאו זה עתה מהתנור, להניח אותם אחד על השני ולאכול אותם בעונג".

חן נזכרה גם היא ביעקב ז"ל ואמרה: "יהי זכרו ברוך, יש לי זיכרונות מתוקים מהמקום. כמה אהבתי אותו. כמה אהבה הייתה לו לפיצה. איש קסום ומשפחה מדהימה. משתתפת בצער המשפחה". רון הצטרף לדברים והוסיף: "שנים רבות אכלתי ונהניתי שם, בצעירותי ועד בילוי עם הילדות שלי. תמיד בחיוך, ברוחב לב, מחייך. תהיי מנוחתו עדן, משתתף ובצער המשפחה".

 

פיצה ברודווי המיתולוגית, שהייתה ממוקמת בתחילת דרכה ברחוב סוקולוב, עברה לאחר מספר שנים למשכנה הקבוע ברחוב בן גוריון 2 בתוך בניין לב העיר, ושירתה דורות רבים של לקוחות מהרצליה ובכלל, שהתענגו על טעמה של הפיצה ועל השירות האדיב של יעקב ז"ל. דורות של תושבים מהעיר ובכלל גדלו על טעמה של הפיצה הידועה, עוד משנת 1972. דבר מותו היכה בתדהמה תושבים רבים, שזכרו את האיש ועבור רבים מהם היה חלק מנוף ילדותם. בעיני רבים נחשבה כפיצה הטובה בהרצליה, היו כאלה שאמרו אף בישראל.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהיה זכרו ברוך. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר