הכלבה גאיה, הרצליה ונתניה אוהבות חיות
הכלבה גאיה, הרצליה ונתניה אוהבות חיות

"היא ריסקה לנו את הלב". קמפיין גיוס להצלת גורת פומרניאן

גורה בת חודש הגיעה לעמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות כשהיא סובלת מרעידות ועוויתות ומתקשה לעמוד. בעמותה אומרים: "אנחנו רוצים לבדוק ולתת לה את הטיפול הכי טוב שאפשר"

פורסם בתאריך: 19.7.22 07:42

להציל את גאיה. גורת פומרניאן בשם גאיה, בת חודש בלבד, הגיעה בסוף השבוע האחרון לעמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות כשהיא סובלת מרעידות ועוויתות ובנוסף, הגורה הקטנטנה מתקשה לעמוד או להחזיק את ראשה מעבר לכמה שניות בודדות. בעמותה טוענים, כי מבדיקה שנעשתה הגורה סובלת מבעיה נוירולוגית וזקוקה לבדיקות שעלותן גבוהה. בהרצליה ונתניה אוהבות חיות פונים ללב הציבור אוהבי החיות עבור גיוס תרומות כדי להעמיד את גאיה המתוקה בחזרה על הרגליים ולתת לה תקווה.

צפו בסרטון

לתרומה עבור גאיה היכנסו כאן  

בעמותה הודו שגורת הפומרניאן "ריסקה לנו את הלב", וסיפרו על מצבה :"גאיה הקטנטנה, גורת פומרניאן שהגיעה לעמותה בסופ״ש האחרון כשהיא סובלת מרעידות ועוויתות. לא מצליחה לעמוד על רגליה או להחזיק את הראש יותר מכמה שניות. עם זאת, היא אוכלת ושותה, מנסה לשחק, מלקקת וזקוקה לאהבה".

עוד ציינו בעמותת בעלי החיים את הידוע להם על מצבה הקודם טרם הגיעה אליהם: "נאמר לנו שנפלה כשהייתה בת שבועיים (לפני כחודש), וביקרה אצל וטרינר, קיבלה טיפול תרופתי וחיכו שתשתפר. אנחנו לא יכולים לדעת באמת מה קרה, מאיפה הגיעה, איך טופלה ומה עבר עליה עד כה. לכן אנחנו רוצים לבדוק ולתת לה את הטיפול הכי טוב שאפשר. מבדיקה ראשונית נראה כי גאיה סובלת מבעיה נוירולוגית".

 

כאמור, בהרצליה ונתניה אוהבות חיות פונים לציבור כדי לגייס תרומות להצלת גאיה: "אנחנו מאוד מקווים שמדובר במצב הפיך, אך לצורך כך יש לעשות בדיקות מקיפות ויקרות מאוד – בדיקות דם, דיגום נוזל חוט השדרה, MRI, כשעלות האבחון והטיפול בנוסף ליתר העלויות והוצאות העמותה, לא מאפשרות לנו לתת לגאיה את הטיפול המיטבי. בבקשה עזרו לגאיה לעמוד על הרגליים! כל תרומה תעזור ואנחנו מקווים שנוכל לפרסם בקרוב עדכון משמח עם תקווה לגאיה לחיים טובים יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר