הזירה ברחוב יהודה הנשיא בהרצליה, צילום דוברות איחוד הצלה
הזירה ברחוב יהודה הנשיא בהרצליה בה נהרג פועל, צילום דוברות איחוד הצלה

אירוע קשה בהרצליה: פועל נהרג מחומה שקרסה, בני משפחתו הגיעו למקום

עובד כבן 25 נהרג במהלך עבודות שיפוצים מחומה שקרסה עליו. כוחות הצלה חילצו אותו תחת ההריסות אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 18.7.22 16:25

פועל כבן 25, נהרג באתר שיפוצים ברחוב יהודה הנשיא בהרצליה לאחר שחומה קרסה עליו. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה. כוחות רפואה והצלה עמלו זמן רב על חילוצו של הפועל שנלכד תחת הקיר שקרס, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו. למקום הגיעו במהלך האירוע בני משפחה של ההרוג, שקיבלו סיוע ותמיכה ראשוניים.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א, ישי ציטרון ורונן ארד, סיפרו: "הגענו לאתר והובילו אותנו אל הפועל שהיה לכוד כשהוא מחוסר הכרה תחת חומה שקרסה. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעות קשות בגופו ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

 

רוני סלע, ראש סניף איחוד הצלה בהרצליה, מסר: "כשהגענו למקום יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה נתקלנו בפועל (כבן 25) לכוד ללא רוח חיים לכוד תחת גל אבנים עקב חומה שקרסה. צוותי כיבוי חילצו את גופתו. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ינון אבן, נהג אמבולנס איחוד הצלה, מסר: "עקב אופי האירוע הוענק אף סיוע למספר נפגעי חרדה מהעובדים במקום ולבני המשפחה של ההרוג שהגיעו לזירה. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית איחוד הצלה העניקו להם סיוע ראשוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר