תקיפה בחניון לב העיר בהרצליה, צילום ממצלמות האבטחה
תקיפה בחניון לב העיר בהרצליה, צילום ממצלמות האבטחה

צפו: מנהל חניון בהרצליה הותקף קשות לאחר שהעיר על חניה לא תקינה

תקיפה מזעזעת בחניון בהרצליה. מנהל החניון פונה לבית החולים במצב בינוני עם פגיעת ראש, המשטרה עצרה שני חשודים בתקיפה

פורסם בתאריך: 1.8.22 08:49

תקיפה בלב העיר בצהרי היום. מנהל חניון "לב העיר", שבמרכז הרצליה, הותקף אתמול (ראשון) בשעות הצהריים על ידי שני אנשים בחניון, רק בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת. בעקבות כך, נעצרו שני חשודים במעורבות בתקיפה.

בסרטון שנחשף מהמקום בו תועד האירוע, נראה מנהל החניון ניגש לחשודים, ולאחר דין ודברים ביניהם, אחד החשודים מתחיל להכות אותו באגרופים, עד שזה נופל ארצה.

במשטרת ישראל ציינו, כי אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מנהל חניון בהרצליה על ידי שני חשודים, כאמור, לאחר שהעיר להם על חניה במקום אסור המפריע לתנועה. כתוצאה מהתקיפה, נפצע הקורבן באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי. שני החשודים נמלטו מהמקום ובעקבות חקירה מהירה ומאומצת הצליחה המשטרה לאתר אותם והם נעצרו לחקירה.

לפני זמן קצר האריך בימ"ש השלום בת"א את מעצרו של החשוד העיקרי עד לתאריך 3.8.22. החשוד השני שוחרר אמש בתום חקירתו בתחנה.

 

ממד"א נמסר בהקשר לאירוע זה כי אתמול בשעה 14:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב בר אילן בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון גבר בן 58 במצב בינוני עם חבלות ראש וגב. בבית החולים עדכנו, כי מצבו של הנפגע בינוני והוא עדיין בבדיקות.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "מזעזע ומקומם שאדם מותקף באלימות רק בשל העובדה שניסה למלא את תפקידו כראוי. אני מייחל לרפואה שלמה למנהל החניון ומצפה שהאירוע ייחקר וימוצו ההליכים כנגד התוקפים במלוא חומרת הדין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר