ניידת משטרה בלילה אילוסטרציה zilber42.gmail.com depositphotos,com

סוף השבוע בהרצליה: נעצרו שני חשודים בשוד מינימרקט, גנב רכב נתפס על חם

מהמינימרקט נשדד כסף מזומן, שוטרי גלילות הצליחו לעצור שני חשודים. גנב הרכב נתפס בתוך רכב אליו פרץ

פורסם בתאריך: 14.8.22 13:18

המשטרה עצרה שני חשודים בשוד מינימרקט בהרצליה. באירוע אחר בסוף השבוע נתפס גנב רכב על חם בסמוך לחוף הים בהרצליה. מעצרם של החשודים בשוד המינימרקט הוארך בבית המשפט.

המשטרה פתחה אתמול (שבת) בחקירה עם קבלת דיווח על שוד מינימרקט ברחוב הבריגדה היהודית בהרצליה, במהלכו החשוד שדד מהמוכר כסף מזומן ונמלט מהמקום.

שוטרי תחנת גלילות הצליחו לזהות שני חשודים, עצרו אותם והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו. בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א הוארך מעצרם של החשודים עד היום והיום המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בשנית. החקירה נמשכת.

 

באירוע אחר עצרו בלשי תחנת גלילות "על חם" בסוף השבוע פורץ לרכב בהרצליה. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט. במהלך פעילות מבצעית ממוקדת של בלשי תחנת גלילות סמוך לחוף הים בהרצליה, הבחינו הבלשים בגבר שעורר את חשדם, לאחר שהוציא מברג מאופנוע והסתובב בין רכבים שחנו בסמוך. תוך זמן קצר, בלשי המשטרה הבחינו בחשוד פורץ לרכב, פותח את תא המטען עם מברג, את הדלת הקדמית ונכנס לתוכו.

בלשי תחנת גלילות עצרו "על חם" את החשוד, בעודו ברכב והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים ועד מחר (ב').


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר