תקיפת מנהל חניון לב העיר בהרצליה, צילום מסרטון מצלמות אבטחה
תקיפת מנהל חניון לב העיר בהרצליה, צילום מסרטון מצלמות אבטחה

אלימות מזעזעת: כתב אישום נגד דניאל כהן על תקיפת מנהל חניון לב העיר

מצבו של מנהל החניון מוסיף להיות קשה והוא סובל משיתוק. עורך דינו של הנאשם: "הוא לא ציפה שזו תהיה התוצאה"

פורסם בתאריך: 16.8.22 08:12

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד דניאל כהן (30) מהרצליה, זאת לאחר שהיכה בברוטליות לפני שלושה שבועות אדם העובד כמנהל חניון לב העיר בהרצליה וגרם לו חבלה חמורה שהובילה בין היתר לשיתוק ארבעת גפיו. סרטון מצלמות האבטחה תיעד את האלימות החמורה, שותף ברשתות וזעזע רבים. כהן הופיע בעבר בגמר תוכנית הריאלטי "אייל גולן קורא לך".

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, עולה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים החנו את רכבם במקום האסור לחנייה. מנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. מיד לאחר מכן, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותה במכת אגרוף בפניו.

נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש. בעוד הנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר פינויו של מנהל החניון לבית החולים, הוא אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, הוא עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

במסגרת בקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ: "… לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל "חטאו" היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו, תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו".

במשטרת ישראל ציינו לאחר האירוע: "בשעות הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מנהל חניון בהרצליה ע"י שני חשודים, כאמור, לאחר שהעיר להם על חניה במקום. כתוצאה מהתקיפה, נפצע הקורבן באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי. שני החשודים נמלטו מהמקום ובעקבות חקירה מהירה ומאומצת הצליחה המשטרה לאתר אותם והם נעצרו לחקירה. היום (ראשון) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים, תושבי הרצליה, בבית המשפט".

עו"ד יצחק איצקוביץ, שמייצג את דניאל כהן, אמר: "הפרקליטות בסופו של יום החליטה להגיש את כתב האישום לבית המשפט השלום ולא למחוזי. אנחנו טוענים שלנאשם לא היתה כוונה לפגוע במתלונן, הוא לא ציפה שזו תהיה התוצאה והוא מתנצל על כך. הוא טוען שהוא אוים על ידי אותו מתלונן וצר לו על מה שנגרם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. תמיר

    זה בכלל לא משנה אם "הוא לא ציפה שזו תהיה התוצאה". לא רוצים בריונים אלימים וחמומי מוח כאלה בקירבנו. מקווה שיכנס לכלא להרבה שנים ואחרי זה שילך לטיפול בעצמו.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר