זירת הירי ברחוב וינגייט בהרצליה, תיעוד מבצעי מדא
זירת הירי ברחוב וינגייט בהרצליה, תיעוד מבצעי מדא

שני צעירים נפצעו בינוני וקשה באירוע ירי בהרצליה | צפו בזירה

שני צעירים נפצעו מירי ברחוב וינגייט, אחד מהם קשה. שני חשודים נעצרו על ידי המשטרה בצומת כפר שמריהו בעקבות דיווח של אזרח. הרקע פלילי

פורסם בתאריך: 24.8.22 13:39

עדכון אחרון: 24.8.22 14:01

שני צעירים נפצעו באירוע ירי ברחוב וינגייט בהרצליה, הרקע פלילי. מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר (13:00) התקבל במשטרה דיווח על ירי ברחוב וינגייט בהרצליה. במקום שני פצועים בדרגות פציעה שונות, האחד בינוני, השני קשה כך עפ"י גורמי רפואה. שוטרי תחנת גלילות עצרו שני חשודים ונסיבות האירוע נבדקות. הרקע פלילי. שני החשודים נעצרו בצומת כפר שמריהו בעקבות דיווח של אזרח, בחיפוש ברכבם נמצא אקדח.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 13:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שני פצועים מאירוע אלימות בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשני גברים בשנות ה-20 בהכרה עם פציעות חודרות".

 

עוד נמסר ממד"א: "גבר כבן 30 פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב, כשהוא מורדם ומונשם, וגבר כבן 27 פונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון. פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, עידן שינה, סיפר: "שני הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגופם סיפרו לנו שהם נפצעו ברחוב והגיעו לאתר בניה סמוך. מצבו של אחד מהפצועים, גבר כבן 30 היה קשה, הוא הורדם והונשם בשטח ופונה לבי"ח איכילוב בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו יציב. הפצוע השני, גבר כבן 27, היה בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני הוא פונה לבי"ח בלינסון כשמצבו בינוני ויציב".

רפאל נהרי, חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפר: "כשהגעתי למקום הבחנתי בנפגעים כשהם בהכרה וסובלים מפציעות מדממות. הענקתי להם טיפול וסיוע ראשוני יחד עם פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, והעלינו אותם לניידות האמבולנסים להמשך פינויים לבתי החולים בילינסון ואיכילוב".

פרטים נוספים יובאו כאן בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר