שריפת קטנוע בהרצליה, צילום משטרת ישראל
שריפת קטנוע בהרצליה, צילום משטרת ישראל

בוררות, דריסה, רימון ושריפת קטנוע: כתבי אישום בפרשת הסכסוך האלים בהרצליה

במשך שבועות ארוכים התנהל סכסוך אלים שהחל בשל עימות במהלך על נסיעה ברחוב בן גוריון. אתמול הוגשו ארבעה כתבי אישום

פורסם בתאריך: 25.8.22 13:48

הפרקליטות הגישה אתמול (רביעי) כתבי אישום נגד ארבעה צעירים בעקבות מעשי אלימות בהרצליה, בשל סכבוך בין מספר גורמים. זאת לאחר שהיחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון עצרה את החשודים. נגד הנאשמים הוגשו גם בקשות למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה פתחה לפני מספר חודשים בחקירה לאחר מספר אירועי אלימות בהרצליה, במהלכם אירעו אירועי דריסה, ריסוס בגז פלפל, זריקת רימון לבית, שריפת קטנוע וניקוב צמיגים, זאת בין שתי קבוצות חשודים שהסכסכו ביניהם.

הסכסוך החל באירוע על רקע שימוש בדרך ברח' בן גוריון בהרצליה, במהלכו נהג קטנוע סטה לדרכו של נהג רכב ובהמשך ריסס אותו בגז פלפל. כשבועיים לאחר מכן, נהג הרכב הגיע לביתו של נהג הקטנוע ולקח ממנו באיומי סכין 15,000 ש"ח, כפיצוי על האירוע בכביש והשימוש נגדו בגז פלפל. בעקבות ועל רקע הסכסוך בין השניים, החל גל של מעשי אלימות בין הצדדים ובמועדים שונים, בהם התערבו מספר חשודים נוספים שלקחו חלק באירועי האלימות, כל אחד בחלקו. במסגרת הסכסוך, בוצע הליך בוררות במהלכו ויתר נהג הרכב על הפיצוי שלקח באיומים ועל אלפי ש"ח שדרש בנוסף.

בהמשך, חשוד נוסף איתר את אחיו של נהג הרכב ודרס אותו עם אופנוע, בהמשך ריסס אותו בגז פלפל ושדד ממנו את הנייד שלו. בתגובה, נהג הרכב ניקב את גלגלי הקטנוע של החשוד שפגע בו. בתגובה, חשודים מטעמו של נהג הקטנוע השליכו רימון אל עבר עבר ביתו של נהג הרכב, רימון אימונים משופר מספר 26 שהוסב, כאשר בסמוך אליו אותר מנוף תואם. הרימון הושלך סמוך לאביו של נהג הרכב והמטפל הסיעודי שלו. אך בנס לא היו נפגעים באירוע.

 

אותם חשודים בזריקת הרימון חשודים כי התקשרו אל נהג הרכב ואיימו עליו: "עכשיו אנחנו באים … דיבר איתנו חבר שלנו, רוצה ממנו כסף, חמש עשרה אלף ש"ח. אם אתה לא מביא לו כסף … ישים לך רימון בתוך הבית שלך הבנת? … לא מביא עכשיו חמש עשרה אלף ש"ח, שולחים את הרימון לתוך הבית הבנת?"

החשודים (35, 19, 20, 22 מצור יצחק, הרצליה, עין נקובא וירושלים) נעצרו במועדים שונים במהלך החודש האחרון והובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון, שהצליחו לאסוף ולגבש נגדם תשתית ראייתית בגין כל מסכת האלימות שנוצרה בין הצדדים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א ואתמול הפרקליטות הגישה נגדם, כל אחד בחלקו, כתבי אישום בעבירות סחיטה באיומים בצוותא, נשיאה והובלה של נשק, חבלה במזיד ברכב, תקיפה, איומים והחזקת סכין שלא כדין. יחד עם כתבי האישום, הוגשו נגדם גם בקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר