סגן נעה קמר, מצטיינת אוגדת עזה
סגן נעה קמר, מצטיינת אוגדת עזה

"אני אוהבת את המתח המבצעי". סגן נעה קמר היא מצטיינת אוגדת עזה

סגן קמר היא קצינת החמ"ל של החטיבה המרחבית בצפונית באוגדת עזה. "אני מרגישה שאני מתעסקת בדברים מהותיים, בשטח, העיסוק שלי בקצה משפיע על חיי אדם", היא אומרת

פורסם בתאריך: 22.9.22 08:27

לקראת ראש השנה נבחרו חיילים וחיילות מצטיינים ביחידות השונות בצה"ל. בין המצטיינים, קצינת החמ"ל של החטיבת הצפונית באוגדת עזה, סגן נעה קמר מרמת השרון, שנבחרה כמצטיינת על ידי מפקד האוגדה, תת אלוף אבי רוזנפלד.

הטקס התקיים בימים האחרונים, וקמר קיבלה את ההצטיינות בזכות עבודתה הקשה והמסורה, מחויבותה הרבה, פעילויות שונות בגזרה ושמירה על סטנדרט מבצעי גבוה. נעה היא בת 20, והיא האחות הבכורה מבין ארבעה אחים. אביה שירת שנים רבות כאיש צבא בחיל המודיעין. נעה אוהבת לטייל בארץ, לבשל ולאפות, לבלות עם חברים ומשפחה, הייתה פעילה והדריכה בצופים שנים רבות ובתיכון הרחיבה מחשבים וכימיה.

היא התגייסה להיות מדריכת נמרים ולאחר קורס הקצינים שובצה כקמב"צית בגדוד דוכיפת ומאוד נהנתה מהתפקיד. משם הגיעה לתפקיד הנוכחי שלה כקצינת חמ"ל בחטמ"ר צפונית באוגדת עזה.

נעה סיפרה לנו מה היא אוהבת בתפקיד שלה: "אני אוהבת את העיסוק 24/7. להרגיש משמעותית. אני מרגישה שאני מתעסקת בדברים מהותיים, בשטח, העיסוק שלי בקצה משפיע על חיי אדם גם אם לא מרגישים את זה ביום יום. אני אוהבת את המתח המבצעי. זה מאתגר לדעת לפקד על חיילים שנמצאים במוצבים רחוקים, תוך כדי העומס והעבודה. אם לא מצליחים לדאוג לחיילים כמו שצריך אז שום דבר לא שווה".

 

נעה השתתפה במבצע עלות השחר ועל כך היא מספרת: "נקודת הפתיחה של עלות השחר הייתה המעבר הראשון שלי לחירום לאחר הכניסה לתפקיד בגזרה. בפעם הראשונה ראיתי את כל הדברים שאני אחראית עליהם בשגרה מתממשים. אני אחראית על המעבר משגרה לחירום, ראיתי את כל התוצרים שעבדתי עליהם הרבה זמן, וראיתי שזה מניב פירות בשטח. זה היה מאוד מספק לראות את זה".

על קבלת ההצטיינות היא אומרת: "מאוד מרגש אותי לקבל הצטיינות. תמיד כיף לקבל הערכה שהיא לא מובנת מאליו, זה כבוד גדול שגם חשבו עליי וגם בחרו בי, במיוחד כשיש פה עוד כל כך הרבה אנשים אחרים טובים ומוצלחים. זה מדרבן להמשיך לעשות את העבודה שלי בצורה טובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר