כלבים קטנים, צילום אילוסטרציה Vizland depositphotos.com
כלבים קטנים, צילום אילוסטרציה Vizland depositphotos.com

האם יהיו בקרוב בהרצליה גינות מיוחדות לכלבים קטנים?

דנה אורן ינאי תעלה הצעה כזו בישיבת המועצה הקרובה, בעקבות תלונות של בעלי כלבים קטנים על כך שהם מתקשים לשהות עם כלביהם בגינות הקיימות

פורסם בתאריך: 6.10.22 08:54

האם נראה בקרוב בהרצליה גינות כלבים המיועדות לכלבים קטנים בלבד? הצעה ברוח זו מקדמת חברת המועצה דנה אורן ינאי, שנרתמה לעזור לבעלי כלבים קטנים אשר מתלוננים על כך שאינם יכולים להיכנס עם כלביהם לגינות הכלבים הפזורות ברחבי העיר.

בהצעתה לסדר שתעלה בישיבת המועצה הקרובה, כתבה אורן ינאי: "הרצליה היא עיר שאוהבת כלבים, היא אוהבת כלבים לבנים, שחורים, חומים ומעורבים, היא אוהבת כלבים גדולים וקטנים ולכן אנו צריכים לתת לאהבה לנצח. בהרצליה פרוסים בחלק מהשכונות גינות כלבים, חלקן מתוחזקות יותר, חלקן מתוחזקת פחות, חלקן גדולות יותר וחלקן קטנות, חלק מהגינות בטוחות ומוצלות וחלק לא. אבל לכולן מכנה משותף, בכולן יש בעיה שלא ניתן לאפשר לכלבים קטנים וחמודים להתרוצץ בחופשיות וליהנות מגינה פתוחה ובטוחה"

בשל כך, מציעה אורן ינאי כי מועצת העיר תחליט כי עד לסוף שנת תקציב 2022 תוקם לפחות גינת כלבים אחת במרכז העיר ואחת במערב העיר לטובת הכלבים הקטנים של העיר ובשנת התקציב 2023 יוקמו גינות או מתחמים המיועדים גם לכלבים הקטנים.

 

אורן ינאי אמרה: "לאחרונה פנו אלי בעלי כלבים קטנים והציגו בפני את הצורך להקצות שטחים לגינות כלבים שמיועדות רק לכלבים קטנים, הסיבה שהציגו היא הסכנה בעימותים שמתרחשים בין הכלבים הגדולים לקטנים בגינות הקיימות שמיועדות לכל הכלבים. בשל כך, הם הסבירו, נוצר מצב בו הכלבים הקטנים לא נהנים מהאפשרות לטייל בחופשיות בגינות שמיועדות להם. הצורך בגינות כלבים הינו לכל סוגי הכלבים, במבחן המציאות הכלבים הקטנים יותר לא יכולים ליהנות מגינות הכלבים הקיימות מכיוון שהכלבים הגדולים יותר מסכנים אותם. אני קוראת להנהלת העיר לדאוג לצרכים של הכלבים הקטנים ולאפשר להם ליהנות ממרחב פתוח וחופשי, זה גם כייף וגם בריא להם".

אורן ינאי מסבירה מדוע אין צורך לחכות לשנת התקציב הבאה: "ברור לי שתפעולית וכלכלית אי אפשר לעשות זאת בשנה אחת ולכן אני מבקשת לחלק זאת לשנתיים מבלי לשלוח את הנושא רק לתקציב 2023. מבחינה תפעולית ניתן להקצות שטחים לכלבים קטנים בתוך גינות ופארקים קיימים באופן מיידי ולתכנן הקמת גינות נוספות לשנה הבאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר