מקום האכלת החתולים בהרצליה, צילום פרטי
מקום האכלת החתולים בהרצליה, צילום פרטי

תלונות של פעילים: עשרות חתולים נעלמו מתחנות האכלה בהרצליה

הפעילים דורשים לבדוק במצלמות האבטחה באזור התחנות. המשטרה: בוצעו מספר פעולות ומאחר ולא עלה חשד לפלילים התיק נסגר

פורסם בתאריך: 24.10.22 08:31

פעילים למען חתולים בהרצליה, טוענים שלמעלה מ-15 חתולים נעלמו מתחנת האכלת החתולים ברחוב מנחם בן שרוק 10, סמוך למרכז המסחרי. הפעילים הגישו תלונה במשטרה ומבקשים מהמשטרה לבדוק את המצלמות הסמוכות על מנת להבין מה הסיבה.

"מיום שישי שעבר יש ירידה משמעותית בכמות החתולים שנמצאים במקום", מסבירה ת', פעילה חברתית. "אני מגיעה למקום להאכיל את החתולים כל יום ובשבת ובראשון ראיתי שהיו מעט חתולים. מאז מספרם ממשיך לרדת. היו באזור בסביבות 30 חתולים ועכשיו יש כעשרה, שזה אומר שבין 15-20 חתולים נעלמים. נכון שלפעמים חתולים נעלמים ונדרסים, אבל לא בכזו כמות", היא מסבירה.

ת' הגיעה למקום גם בשעות היום וגם בשעות הלילה. עוד היא מספרת כי היא תחקרה תושבים מהאזור וכן בעלי עסקים שגם הם מאכילים ומשקים את החתולים, תלתה שלטים, וזאת על מנת להבין מה קרה. "כולם אמרו לי שהם רואים שחתולים רבים נעלמו", היא מציינת. "יש במקום גן ילדים שהגננת אמרה לי שהייתה מאכילה ארבעה חתולים ובשבוע האחרון הם נעלמו".

ת' פנתה למשטרה והגישה תלונה וכן ביקשה לפתוח את המצלמות על מנת לבדוק האם ניתן לראות האם מישהו לקח אותם. "הגשתי ביום ראשון תלונה במשטרה ותלונה נוספת הוגשה על ידי תושבת אחרת ביום שלישי. אנחנו מקווים שהמשטרה תאשר לפתוח את המצלמות בהקדם לפני שהם יימחקו. אני מבינה שהם מאוד עסוקים ועמוסים, אבל מקווה שימצאו זמן לכך. בנוסף פניתי גם לווטרינר העירוני ולמשרד החקלאות ואף אחד לא יודע מה הסיבה שהחתולים נעלמו, אני יודעת שמשהו לא טוב קרה לחתולים".

 

 

שוש, פעילה נוספת, מציינת: "אני מאכילה חתולים בתחנת האכלה אחרת ומתגוררת סמוך למקום. בכל פעם שעברתי במקום ראיתי שיש במקום חתולים רבים ובימים האחרונים ראיתי שנעלמו חתולים. קישרתי את זה להיעלמות של חתול שנעלם לי מהאזור, חתול שהשקעתי בו 2,500 שקלים, הוא היה חתול מאוד חכם ואין סיכוי שהוא נדרס", היא מסבירה. "הגשתי ביום שלישי תלונה במשטרה וביקשתי מהם לפתוח את המצלמות ואני אמורה לקבל תשובה מהקצין האם זה מספיק חשוב לפתוח את המצלמות. החשש שלי שיש בסמיכות למקום עוד חתולים רבים ואני חרדה להם".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, בוצעו מס׳ פעולות לבדיקת נסיבות האירוע. במקרה זה, לא עלה חשד לפלילים, והוחלט על סגירת התיקים".

מהעירייה נמסר: "הנושא בטיפול משטרת ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר