גדי אייזנקוט (מימין, צילום באדיבות המחנה הממלכתי) ויולי אדלשטיין
גדי אייזנקוט (מימין, צילום באדיבות המחנה הממלכתי) ויולי אדלשטיין

הולכים לבחירות: מובטח מקומם של שני הרצליינים בכנסת ה-25

פרט לגדי איזנקוט וליולי אדלשטיין, שאר המועמדים והמועמדות מהרצליה במקומות לא ריאליים

פורסם בתאריך: 31.10.22 08:14

שישה הרצליינים והרצלייניות מתמודדים בבחירות לכנסת ה-25 שיתקיימו מחר, שלישי. ההרצלייני הממוקם במיקום הגבוה ביותר הוא גדי איזנקוט, מקום 3 ברשימת נמחנה הממלכתי. איזנקוט (62) שימש כרמטכ"ל בין השנים 2015 עד 2019, כאשר לפני כן שירת כמפקד חטיבת גולני ובעבר כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה אהוד ברק. לאחר שסיים את תקופת הצינון המבוקשת, החליט איזנקוט להצטרף לפוליטיקה וחבר למפלגתו של בני גנץ, אותה העדיף על פני מפלגת יש עתיד.

ברשימת הליכוד לכנסת ה-25 נכללים שלושה תושבי הרצליה, אבל רק אחד מהם במקום ריאלי וזהו יולי אדלשטיין, המדורג במקום ה- 18 ברשימת הליכוד.

נורית קורן צילום עדי ברקן

נורית קורן צילום עדי ברקן

אדלשטיין (64) כיהן במשך 7 שנים כיו"ר הכנסת (2013 עד 2020) כאשר לפני כן כיהן כשר לקליטת עלייה וכשר ההסברה והתפוצות בממשלת ישראל. לפני כשנה הודיע על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד אבל בהמשך הסיר את מועמדותו.

 

 

ברשימת הליכוד עוד שני תושבי הרצליה, פעילי ליכוד וותיקים: עו"ד שי גלילי, מבקר הפנים של הליכוד, הממוקם במקום ה-58 וזאת לאחר שהפסיד בפער של 80 קולות את ההתמודדות בפריימריז על משבצת מחוז מישור החוף שהייתה מעניקה לו את המקום ה- 29 והריאלי. השנייה היא נורית קורן, חברת הכנסת לשעבר, המדורגת במקום ה- 72.

שי גלילי צילום פרטי

שי גלילי צילום פרטי

עוד שתי תושבות הרצליה הממוקמות במקומות לא ריאליים הן רות רזניק, חברת המועצה לשעבר, המדורגת במקום ה-101 ברשימת מרצ ודבורה ויינשטיין שבמקום ה-119 ברשימת יש עתיד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תומר

    רק בעוד עשורים יבינו ויפנימו אזרחי ישראל את שיעור-קומתו המנהיגותית והאינטלקטואלית של בנימין נתניהו, שייזכר כאחד מראשי הממשלה הטובים ביותר שקמו במדינת ישראל, וכאחד מהמנהיגים היהודים הגדולים של דורנו.
    כל חלופה אחרת מחווירה ואף מעליבה לעומתו. לכן, ב-1 בנובמבר אצביע "מחל" בקלפי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר