קטטה בבית ספר יוחנני, צילום מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים
קטטה בבית ספר יוחנני, צילום מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

אירוע חמור: קטטה בין הורים לשכן בתוך בית ספר יוחנני הסתיימה בדקירת שני ההורים

תושב שמתגורר בסמוך הגיע כדי להתלונן על רעש שעשו הילדים בחצר. תלמידים שחששו תחילה כי מדובר בפדופיל הזעיקו את הוריהם שהתעמתו איתו. המשטרה: "נסיבות האירוע נבדקות, נעצר חשוד"

פורסם בתאריך: 13.11.22 08:56

 

אירוע אלימות חריג אירע ביום שישי בבית הספר היסודי "יוחנני" בהרצליה, כאשר עימות בין שני הורים לאדם נוסף הסתיים בדקירת אחד ההורים באמצעות חפץ חד. הרקע לעימות היה כאשר אחד השכנים המתגורר בסמוך לבית הספר, נכנס כדי להתלונן על רעש שעשו תלמידים בחצר.

האירוע, שתועד בסרטון, התרחש לאחר סיום שעות הלימודים. על פי העדויות, גבר, המתגורר בשכנות לבית הספר, התלונן על רעש שעושים הילדים בחצר בית הספר והגיע למקום. הילדים חשבו כי מדובר בפדופיל והזעיקו שני אבות שהתעמתו עם הגבר.

שני האבות ניסו לעכב את הגבר ואחד מהם אמר לו: "אתה לא הולך מפה. תישאר פה. מה עשית עם ילדים …מה אתה פדופיל שמתעסק עם ילדים?" הגבר ענה לו "אמא שלך פדופיל", כאשר ברקע נשמעו קולות של ילדים מבוהלים.

 

 

הגבר ניסה לצאת משטח בית הספר והתקדם לעבר שער היציאה, כאשר שני האבות מנעו זאת ממנו בכוח בדרישה שימתין עד שתגיע משטרה. הוויכוח המילולי בין הצדדים הפך לתגרת ידיים שבמהלכה שלף הגבר מכשיר חד ודקר את שני האבות שנפצעו באורח קל.

הגבר החשוד בדקירה נעצר לאחר מכן על ידי המשטרה שמסרה בתגובה: "חשוד נעצר. נסיבות האירוע נבדקות". מהעירייה נמסר בתגובה: "האירוע הועבר לטיפול המשטרה. העירייה, אגף החינוך וצוותי המקצוע של השפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) ערוכים לטיפול בקהילה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה מנהלת בית הספר עושה כדי לוודא שהוא לא ישתגע ויגיע וירסס את הילדים? או יזרוק בקבוק תבערה עליהם כי הם מרעישים בתוך בית הספר?
    מה ראש העיר עושה בנידון?
    מי מבטיח את שלומם של הילדים, או שכרגיל מחכים שיקרה אסון נורא?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר