משה פדלון ודנה אורן ינאי, צילומים עזרא לוי, פרטי
משה פדלון ודנה אורן ינאי, צילומים עזרא לוי, פרטי

תלונה במשטרה: האם משה פדלון אמר על דנה אורן ינאי ש'היא גרועה יותר מהנאצים'?

את התלונה במשטרה הגיש חבר המועצה יריב פישר, לטענתו הדברים נאמרו ביציאה מישיבת מועצה סוערת בנוכחותו ובנוכחות אנשים נוספים. לשכת פדלון: "לא היו דברים מעולם, מדובר ברכילות זולה"

פורסם בתאריך: 24.11.22 12:35

היחסים הרעועים בין ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, לחברת המועצה דנה אורן ינאי, הגיעו ככל הנראה לנקודת רתיחה חדשה. חבר המועצה יריב פישר, טוען כי פדלון אמר לכאורה על אורן ינאי, "האישה הזאת יותר גרועה מהנאצים". לטענת פישר, שהגיש תלונה במשטרה בנושא, הדברים נאמרו לכאורה לאחר ישיבת המועצה הלפני אחרונה, מחוץ לאולם הישיבות, וזאת לאחר שבדיון עצמו התפתח עימות מילולי בין השניים. פישר טוען כי הדברים נאמרו בנוכחותו ובנוכחות אנשים אחרים שהיו בקרבת ראש העירייה, כאמור, לאחר סיום הישיבה ומחוץ לאולם הישיבות. משלכת פדלון נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".

יריב פישר צילום סיוון פרג

יריב פישר צילום סיוון פרג

בעקבות הדברים ששמע לטענתו, החליט פישר על הגשת תלונה במשטרה נגד ראש העירייה, משה פדלון. פישר כתב פוסט בנושא: "למחרת היום קיוויתי שראש העיר שלי פשוט יתנצל, וואלה שיגיד 'סליחה טעיתי. זו הייתה פליטת פה להגיד על חברת המועצה דנה אורן ינאי, ׳שהאישה הזאת גרועה מהנאצים׳, טעות גדולה אומנם, הייתי בסערת רגשות וטעיתי, סליחה'. אבל פדלון, כמו פדלון, הוציא מיד הודעת שקר דרך הדוברות ואמר שאני לא דובר אמת, שלא היו דברים מעולם, שהמצאתי. וכרגיל איים בתביעת השתקה משפטית נגדי. הייתי רק מייעץ לו שלפני שהוא מוציא הודעה ומאיים שיבדוק טוב טוב מי מלפניו ומי מאחוריו. אחרי בדיקות משפטיות, הגשתי תלונה במשטרת ישראל על ארבעה סעיפים בחוק אותם פדלון עבר".

 

לצומת השרון הוסיף פישר: "חבל שפדלון לא פשוט פותח את המצלמות, מה שהמשטרה תעשה, ורואה כמה אנשים היו נוכחים במקום, כאלה שיספרו במשטרה את האמת. הגשתי את התלונה במשטרה בכאב לב. לא יכול להיות שהאיש שאחראי על חינוך הילדים שלי ואחראי על תושבי העיר הוותיקים ששרדו את השואה, מתבטא ככה ואח"כ משקר ומאיים. פדלון עבר על החוק בארבעה סעיפים נפרדים, ואנחנו נוודא שמשטרת ישראל מטפלת בנושא במהרה ובהתאם לחוק".

בנוגע לסעיפים בחוק עליהם התלונן במשטרה אמר פישר: "מדובר כאמור בארבעה סעיפים – חוק לשון הרע, פגיעה בזיכרון הציבור, העלבת נבחר ציבור והכי חשוב חוק איסור הכחשת שואה 1986 'ממעיטים את ממדי השואה".

חברת המועצה דנה אורן ינאי כתבה בפוסט שהעלתה: "חשבנו שהוא יתנצל, חשבנו שיחזור בו, חשבנו שהוא מבין עד כמה מסוכנת, מיותרת ומבזה האמירה שלו – 'היא גרועה יותר מהנאצים'. אבל כשראש העיר מזלזל ומבזה את השואה, אנחנו לא שותקים. חבר המועצה יריב פישר הגיש תלונה במשטרה כי אותנו לא יפחידו בתביעת השתקה".

מלשכתו של ראש העירייה נמסר: "לא היו דברים מעולם. ראש העיר עוסק בשירות הציבור וקידומה של העיר הרצליה ולא ברכילות זולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר