ר', מסיים קורס צוללן מהרצליה, צילום דובר צהל
ר', מסיים קורס צוללן מהרצליה, צילום דובר צהל

ברכות: סמל ר' מהרצליה סיים בהצלחה קורס צוללן

הוא בן 19, בתיכון הרחיב פיזיקה ומדעי המחשב, ערבית וסייבר, הוא זוכר במיוחד את היציאה הראשונה שלו לחופשה במהלך המסלול, ואומר: "אני לא חושב שיש מישהו שמכיר אותי יותר טוב מהחברים בקורס"

פורסם בתאריך: 30.11.22 08:19

ביום רביעי ה-23.11.22 התקיים טקס סיום קורס צוללן מחזור 122 בבסיס זרוע הים שבחיפה. הטקס נערך בראשות ראש המטה וסגן מפקד זרוע הים, תת אלוף גיא גולדפרב, מפקד בסיס ההדרכה, אלוף משנה תמיר שמש, סגן מפקד שייטת הצוללות, סגן אלוף א׳, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. בן מסיימי הקורס היה סמל ר' מהרצליה.

קורס צוללן, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, המכשיר לוחמי חוד בשייטת הצוללות של זרוע הים, אליו מתמיינים מאות מועמדים בכל שנה, ואורכו שנה וחודשיים. השייטת מהווה כוח תקיפה וכוח מודיעיני בעומק האויב, ורק באמצעות חשאיות מרבית מסוגלים הצוללנים לבצע משימות מבצעיות רבות הרחק מחופי ישראל. עם סיום הקורס, מוענקות לבוגריו דרגת סמל וסיכת צוללן. המסיימים עתידים לאייש את תפקידי הלחימה השונים בצוללות.

סמל ר' מהרצליה, שהיה כאמור בין מסיימי הקורס, הוא בן 19, למד בתיכון בעיר והרחיב פיזיקה ומדעי המחשב, ערבית וסייבר. בזמנו הפנוי אוהב להתאמן ולבלות עם חברים והמשפחה.

 

ר' משתף: "אני לא חושב שיש מישהו שמכיר אותי יותר טוב מהחברים בקורס". על ההפלגה הראשונה שלו בקורס הוא מספר: "ההפלגה פתחה לי את העיניים ליכולות ולדברים שעושים בשייטת שלא יכולתי לדמיין את זה. זה מאוד הלהיב אותי וזו חוויה מטורפת עבורי. גיליתי איך הכל מתנהל ועל האווירה המיוחדת שקיימת בין אנשי צוות".

חוויה שהוא זוכר במיוחד קשורה לקבלת הפנים שעשו לו בני משפחתו ביציאה הראשונה לחופשה. "ביציאה הראשונה שלי הביתה אחרי שסגרנו 21 יום בבסיס", מספר ר', "חיכו לי בבית המשפחה שלי עם המון עוגות וכל המאכלים האהובים עליי. באותו רגע הבנתי כמה הם מאמינים בי, מעריכים אותי וכמה חשוב להם שאני אצליח. אז הבנתי שאין מצב שאני לא מסיים את ההכשרה ומשיג את הסיכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר