שוטר, צילום אילוסטרציה, Jomahepu@gmail.com depositphotos.com
שוטר, צילום אילוסטרציה, [email protected] depositphotos.com

מודאגים מהביטחון של ילדכם? פרויקט חדש, הורים במדים, יוצא לדרך בהרצליה

לקראת סוף החודש יתקיים מפגש חשיפה לפרויקט החדש, אותו מפקד תחנת גלילות להנהגת ההורים העירונית במפגש שנערך בנושא הביטחון של הילדים במרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 20.12.22 09:29

אם אתם הורים מהרצליה ומודאגים מגילויי אלימות ותחושת הביטחון של ילדי הרצליה, בקרוב, כך מתברר, תוכלו לקחת חלק בפעילות מבורכת ולהשפיע. מדובר בהצעה שהעלה מפקד תחנת גלילות, סנ"צ ארז קעטבי, בפני ההורים, בפגישה שיזמה איתו ועם מפקדים בכירים בתחנה הנהגת ההורים העירונית. מטרת הפגישה, כפי שמציינים בהנהגת ההורים, הייתה להציף את הדרכים האפשריות לשיפור ביטחונם האישי של ילדי העיר במרחב הציבורי וכן, ללמוד על העשייה ועל דרכי הפעולה ואתגריה של המשטרה.

במפגש עצמו הציע סנ"צ קעטבי להקים בהרצליה את פרויקט "הורים במדים", במסגרתו הורים מכל רחבי העיר יפעלו כמתנדבי משטרה לאחר שיעברו הכשרה מקצועית ויפעלו לצד המשטרה בקהילות. ניבה בז'ז'ינסקי, רכזת משטרה מטעם הנהגת ההורים העירונית הרצליה, סיפרה השבוע: "מפקד התחנה וצוותו היו קשובים ופתוחים לשמוע את רחשי הורי העיר אותם אנחנו מייצגים. במסגרת הפגישה הבנו שעבודה משולבת ועזרה מצד ההורים תניב פתרונות משמעותיים בכל הקשור לתחושת המוגנות של ילדינו. אני סמוכה ובטוחה ששיתוף פעולה מסוג זה יניב תחושת של בטחון ושקט בקרב הילדים וההורים כאחד".

 

הצעד הבא לקראת הקמת הפרויקט בהרצליה יתקיים לקראת סוף החודש, ב-27 בדצמבר. אז יתקיים מפגש חשיפה לפרויקט החדש. בהנהגת ההורים קוראים להורים לקחת בו חלק: "נציגי הנהגת ההורים העירונית קוראים לכלל הורי העיר להפוך לאקטיביים בנושא החשוב כל כך לכולנו, להצטרף למפגש חשיפה בו ישמעו פרטים מלאים על היוזמה שתפעל לטובת כל ילדי ותושבי העיר", אומרים בהנהגה.

קצת על הפרויקט ועל התהליך: בשלב הראשוני, לאחר שהמעוניינים להשתתף בפרויקט יעברו הליך קבלה שגרתי (אישור רפואי ובדיקת רקע) הם ימלאו שאלון התאמה. המועמדים שיימצאו מתאימים יעברו קורס הכשרה בסיסי של שישה מפגשים ובסופו מבחן מסכם. אלו שיעברו בהצלחה את כל השלבים ייקלטו כמתנדבים מן המניין ויחלו לפעול במשמרות לצד שוטר באחת מהיחידות בה החליטו להתנדב, כאשר האפשרות המתאימה לפרויקט המשותף עם הנהגת ההורים היא מתנדבי אבטחה הפועלים ברחבי העיר והפארקים בניידת משטרתית.

עד כה נרשמו למפגש החשיפה 24 אבות ואימהות, כאשר בהנהגת ההורים מציינים כי המטרה היא שכמה שיותר הורים יירשמו ויעברו את הקורס כדי לסייע בצורה המיטבית ביותר.

למפגש החשיפה ניתן להירשם בלינק הבא: https://forms.gle/y9Fx3sWepKDipxoL7


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר