ארי שטינברג, צילום רפי דלויה
ארי שטינברג, צילום רפי דלויה

היו"ר החדש של מנהלת ליגת העל בכדורסל: ההרצלייני ארי שטינברג

שטינברג בן ה-48 הוא יזם, מנכ"ל אשמורת, ואחד המייסדים של רשת BBB. הוא נבחר לתפקיד על ידי הדירקטוריון לאחר הליך שכלל גם ועדת איתור ואמר: "נמשיך לקדם את ענף הכדורסל בישראל"

פורסם בתאריך: 21.12.22 09:12

תושב הרצליה ארי שטינברג נבחר על ידי דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל ליו"ר החדש של המנהלת. ההחלטה התקבלה לאחר הליך מסודר אשר התקיים בחודשים האחרונים וכלל הקמה של ועדת איתור שבחנה מספר מועמדים עד להחלטה הסופית של הדירקטוריון המונה 16 דירקטורים. יו"ר מנהלת הליגה הנוכחי, שמואל פרנקל, יסיים את תפקידו אחרי כהונה של עשר שנים ויערוך ליו"ר החדש חפיפה מסודרת. הכניסה הרשמית של שטינברג לתפקיד תהיה בתחילת חודש ינואר 2023.

ארי שטינברג בן ה-48 הוא יזם אשר החל מ-2019 מכהן כמנכ"ל אשמורת, מועדון האשראי של הסתדרות המורים. שטינברג מגיע עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים הכוללים תפקידי ניהול בכירים במגזר הציבורי. תפקידיו הקודמים כללו כהונה כמשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יו"ר הדירקטוריון של מועדון הצרכנות 'שלך', ויו"ר הדירקטוריון של קרן ההשתלמות 'קרן רום'. את דרכו החל כאחד המייסדים וכמנכ"ל שותף ברשת ההמבורגרים 'בורגוס' (BBB). שטינברג הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, הוא מתגורר בהרצליה, נשוי לנועה ואב לשלושה.

 

שטינברג אמר: "אני מודה על הבעת האמון של הדירקטוריון ומצפה להתחיל את התפקיד ולעבוד בשיתוף פעולה עם הנהלת הליגה ואנשי המקצוע הטובים בתחום. מטרתי כיו"ר היא להמשיך ולקדם את ענף הכדורסל בישראל ולהוביל את הליגה להישגים חדשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר