שריפה בדירה בהרצליה, צילום כבאות והצלה
שריפה בדירה בהרצליה, רחוב י.ל. ברוך, צילום כבאות והצלה

12 לכודים חולצו, חמישה מבוגרים ופעוטה נפגעו בשריפה בדירה בהרצליה

שישה נפגעים משאיפת עשן פונו מהדירה ברחוב י.ל. ברוך למרכז הרפואי מאיר, השריפה פרצה בשעת לילה מאוחרת, ההערכה היא שמדובר בקצר בארון חשמל

פורסם בתאריך: 25.12.22 08:05

שישה אנשים נפגעו בשריפה שפרצה הלילה (בין שבת לראשון) בדירה בהרצליה. ההערכה היא שמדובר בקצר בארון חשמל.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: הלילה בשעה 02:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב י.ל. ברוך בהרצליה. עוד נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא שישה נפגעים קל משאיפת עשן, בהם חמישה מבוגרים ופעוטה כבת שנתיים.

מכבאות והצלה נמסר: בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר התקבלו מספר קריאות במשל"ט 102 של מחוז דן על שריפה בחדר מדרגות בבניין כתוצאה משריפה של ארון חשמל ברחוב י.ל.ברוך בהרצליה. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי בפיקוד רשף צח נחום. כאשר הגיעו הצוותים למקום זיהו שריפה בארון חשמל בקומה הראשונה, כאשר עשן רב נכנס אל הדירות וישנם לכודים רבים. הצוותים החלו בפעולות לסריקה וחילוץ לכודים מהבניין במקביל לפעולות הכיבוי. אודות לפעולות זריזות, מקצועיות ונחושות, חילצו הלוחמים 12 לכודים תוך מתן אוויר לנשימה ממסיכה ייעודית ובמקביל השתלטות על הבעירה. ארבעה לכודים נפגעו משאיפת עשן ופונו במצב קל לבית החולים על ידי מד"א.

בכבאות והצלה שבו והדגישו לציבור: "התקינו גלאי עשן בביתכם! גלאי עשן מציל חיים, מניסיון העבר גלאי עשן אשר מתריע עם תחילת השריפה נותן לדיירי הבית את האפשרות להשתלט על השריפה או להימלט מן הבית במהרה. בנוסף – בעת הימלטות משריפה, סיגרו את הדלת אחריכם – סגירת הדלת תמנע מאש ועשן להגיע אל דירות וחללים נוספים אשר אינם מעורבים בשריפה. אם דירתכם אינה מעורבת בשריפה – הסתגרו בבית והישמעו להוראות לוחמי האש.

מהעירייה נמסר כי שרותי הרווחה של העירייה מסייעים לדיירים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר