מכתבים רבים שהגיעו באיחור וביחד, צילום פרטי
מכתבים רבים שהגיעו באיחור וביחד, צילום פרטי

מחדל: חודשים ארוכים ביד התשעה לא קיבלו דואר, ובשבוע האחרון הגיעו כל דברי הדואר יחד

"זה גרם למצבים שאנשים לא שילמו את החשבונות כי אלו פשוט לא הגיעו", מתלוננים תושבים בשכונה. דואר ישראל: "לא היו בעיות גם בחצי השנה האחרונה. קיימות חברות נוספות שמחלקות דואר"

פורסם בתאריך: 2.3.23 08:30

"הדואר בא היום באוטו האדום ולי נתן מכתב קטן, מכתב עם בול", נכתב בשיר הילדים המפורסם. מתברר שעבור תושבי שכונת יד התשעה בהרצליה מדובר במציאות אחרת לגמרי.

תושבים מכל רחבי השכונה טוענים כי לא קיבלו דואר במשך תקופה של כחצי שנה, רובם עד לשבוע האחרון, כפי שסיפרה לצומת השרון תמי שעבלי, המתגוררת ברחוב מעפילי מרוקו: "במשך כמעט חצי שנה לא קיבלנו דואר הביתה ופתאום בשבוע האחרון תושבים התחילו לקבל ערמות של מעטפות מהחודשים האחרונים. אנשים חיכו למכתבים מהרשויות ולא קיבלו וזה גרם למצבים שלא שילמו את החשבונות כי אלו פשוט לא הגיעו, כך שמי שאין לו הוראת קבע יכול ממש להיגרם לו נזק כספי מזה. צריך להבין שזה לא רחוב אחד אלא ממש בכל רחובות השכונה. זאת פשוט בושה וחרפה וזלזול בתושבי השכונה כולה".

הנושא הפך לשיחת היום בקרב תושבי השכונה ובקבוצת וואצאפ של תושבי השכונה. תושבת רחוב רביבים ציינה: "קיבלתי בשבוע שעבר את חשבון המים על חודשים נובמבר ודצמבר שהייתי אמורה לשלם בכלל בינואר". תושבת נוספת כתבה: "גם אני קיבלתי השבוע דואר של שלושה חודשים אחרונים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תושבת רחוב זיסו הוסיפה: "קיבלנו היום את הדואר אחרי תקופה של ארבעה חודשים שבהם לא קיבלנו אף מכתב". תושבת אחרת צינה: "קיבלתי דרישת תשלום ארנונה באיחור ויחד איתו את הקנס בגין אי תשלום. פשוט שערורייה". תושבת המתגוררת ברחוב הרי שומרון ציינה כי גם אצלם לא קיבלו דואר מספר חודשים. יחד עם זאת, ישנם אפילו תושבים שדיווחו שעדיין לא קיבלו דואר עד סגירת הכתבה.

בצירוף מקרים בלבד, בזמן שתושבים פנו אלינו רובם גם קיבלו את דברי הדואר, אם כי כאמור בערמה אחת גדולה שהצטברה במשך מספר חודשים, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה. אז מי אשם במחדל הזה ממנו סובלים תושבי אחת השכונות הגדולות בהרצליה? את דברי הדואר מפיצים חברת דואר ישראל וחברת מסר. לפי טענת חברת מסר, הם נכנסו לחלק ברחבי השכונה רק לפני מספר שבועות ואילו בדואר מציינים כי החלוקה התנהלה בחודשים האחרונים כסדרה, כך שלנו אין תשובה ברורה מי אחראי למחדל הזה.

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "הדואר בשכונה מחולק כסדרו על יד דואר ישראל, ללא שום בעיות חריגות. לא היו בעיות גם בחצי השנה האחרונה. קיימות חברות נוספות שמחלקות דואר, בעיקר מכתבים מחברות עסקיות כמו בנקים, תקשורת וביטוח ומכתבים מרשויות וחברות ממשלתיות, ולכן מומלץ לבדוק מולן האם המכתבים מחולקים באופן סדיר".

מחברת מסר נמסר בתגובה: "חברת "מסר" הינה חברה להפצת דואר כמותי הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה. לאורך השנים התרחבה החברה והיום הינה מפיצה דואר בלמעלה מ- 70 יישובים במדינת ישראל מאילת בדרום ועד נהריה בצפון, כמו גם בהרצליה. חברת "מסר" מעולם לא הפיצה מכתבים בשכונת יד התשעה. במסגרת הרחבה נוספת בפעילות "מסר" לשנת 2023, הוחלט על פתיחת שכונת יד התשעה ומבתי הדפוס החלו להגיע מעטפות לשכונה החל מאמצע חודש פברואר. לכן הטענה של תושבים שלא קיבלו מכתבים במהלך החצי שנה האחרונה, אינה קשורה לחברת "מסר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר