רן פסקל (משמאל) ומיקי ליפ במשמרת הראשונה של משמר השכונה הירוקה. צילום: פרטי
רן פסקל (משמאל) ומיקי ליפ במשמרת הראשונה של משמר השכונה הירוקה. צילום: פרטי

התושבים שמחו לראות אותנו". יצא לדרך משמר השכונה בהרצליה הירוקה

בימים האחרונים התקיים סיור ראשון של משמר שכונת הרצליה הירוקה. המשמר הוקם בגלל עליה חדה ברמת הפשיעה בשכונה

פורסם בתאריך: 6.3.23 08:06

משמר השכונה הירוקה יצא לדרך: ביום רביעי בשבוע שעבר התקיים הסיור הראשון של משמר השכונה של שכונת הרצליה הירוקה.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו בצומת השרון על התארגנות להקמת משמר השכונה הירוקה וזאת לאחר שכמות הפשיעה בשכונה עלתה בצורה חדה בתקופה האחרונה. מטרת הקמת משמר השכונה היא להוריד את כמות הפשיעה ולחזק את תחושת הביטחון של תושבי השכונה. עד כה נרשמו 40 תושבים למשמר השכונה הירוקה שגבולותיה הם הרחובות דרך ירושלים, סוקולוב, פינסקר, ז'בוטינסקי והבריגדה היהודית.

 

את המשמרת הראשונה תפסו רן פסקל, אחראי המתנדבים וממקימי המשמר, לצד מיקי ליפ, מתנדב ומצוות מקימי המשמר. פסקל אמר: "המשמרת הראשונה עברה לנו מאוד מהר, גילינו אופי מעט שונה של השכונה בשעות הקטנות של הלילה, ביצענו סיורים והפגנו נוכחות במוקדים רבים בשכונה תוך התמקדות באזורים הנחשבים ל״חמים״ מבחינת פוטנציאל הפשיעה או היסטוריית הפשיעה בהם. שמנו לעצמנו מטרה, להפגין נוכחות ובולטות בשכונה מידי לילה ובכך להוריד את כמות הפשיעה בעיר לרבות גניבות ופריצות לרכבים, פריצות לדירות ומקרי ונדליזם של בני נוער".

פסקל מוסיף: "במהלך המשמרת קיבלנו לא מעט פידבקים חיוביים מתושבי השכונה שהבחינו בנו ושמחו לראות ניידת מפטרלת בשכונה בשעות הקטנות של הלילה. במהלך הסיור איתרנו רכב חונה כאשר חלונו הקידמי פתוח לרווחה, אירוע זה טופל באמצעות מוקד העירייה ומשטרת ישראל. בנוסף הצלחנו אפילו לגייס מתנדבת תוך כדי המשמרת. אני קורא לתושבי השכונה, שקוראים שורות אלו, להירתם גם כן ולבוא ולהתנדב עמנו לסיורים בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר