מחלף הסירה נחסם לתנועה במסגרת המחאה, צילום חן יצחקי
מחלף הסירה נחסם לתנועה במסגרת המחאה, צילום חן יצחקי

צפו בשירת התקווה בצומת הסירה: שורת פעולות מחאה היום ומחר בהרצליה, צפויים שיבושי תנועה

המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמשכת ומתגברת, והיום, חמישי, מוגדר כיום ההתנגדות. גם מחר ובמוצאי שבת צפויות הפגנות בהרצליה. כל הפרטים על מה שקורה באזור בכתבה

פורסם בתאריך: 9.3.23 10:33

המחאה נמשכת ביום שיבוש לאומי נוסף: כ- 1,500 מפגינים בהרצליה חסמו הבוקר את דרך שבעת הכוכבים בעת שצעדו עם דגלי ישראל ושלטים מקניון שבעת הכוכבים למחלף הסירה שנחסם גם הוא לתנועה במשך כחצי שעה. המפגינים קראו לעצור את המהפכה המשפטית ושרו את ההמנון במחלף הסירה. בהמשך היום מתוכננות פעולות מחאה נוספות בהרצליה: בשעה 10:30 תצא שיירת אופניים מצומת המעפילים – נורדאו ובשעה 11:00 תגיע השיירה להפגנת ההייטקיסטים ברחוב אבא אבן באזור התעשייה בהרצליה.

בשעה 14:00 תתקיים הפגנת סטודנטים ברחבת אוניברסיטת רייכמן בהרצליה ובשעה 17:00 תצא מהספורטק בהרצליה שיירת רכבים לכביש החוף. בשעה 17:30 תתקיים הפגנה נוספת עם מיצג מיוחד מתחת לגשר המשטרה בכביש החוף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


המחאות יימשכו גם בסוף השבוע, כאשר מחר (שישי, 12:30) תתקיים הפגנה בקרבת ביתו של ח"כ יולי אדלשטיין בפינת הרחובות קרן היסוד ובן צבי בהרצליה פיתוח ובשבת (18:30) תתקיים ההפגנה השבועית ברחבת בניין העירייה בשער העיר.

חברת המועצה, דנה אורן-ינאי, ממטה המאבק הדמוקרטי הרצליה, אמרה הבוקר: "יום אחר יום, שבוע אחר שבוע, נמשיך להיאבק לשמירה על קיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית. המתנגדים להפיכה המשטרית מתרבים ויותר ויותר מתושבי הרצליה יוצאים לרחוב, כי הם מבינים שהעתיד שלהם בידיים שלהם. נמשיך להיאבק בכל חזית, בכל זמן, בכל מחיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר