עיריית הרצליה ורחבת שער העיר, צילום דוברות העירייה
עיריית הרצליה ורחבת שער העיר, צילום דוברות העירייה

בשל מזג האוויר: נדחה יריד יד שנייה בהרצליה

היריד יתקיים ביוזמת מועצת הנוער העירונית ובשיתוף עמותת מתנדבי הרצליה ברחבת שער העיר. סלי המזון יימסרו למשפחות מהעיר לקראת פסח. עוד ביריד: פינות יצירה לילדים והופעות של להקות מקומיות

פורסם בתאריך: 20.3.23 08:24

עדכון אחרון: 20.3.23 08:56

נדחה יריד שתוכנן להתקיים היום בהרצליה: היריד שתוכנן להיום יתקיים ביום שני הבא, 27.3. מדובר ביריד שמקיימת מועצת הנוער העירונית בהרצליה וכל הכנסותיו ייתרמו לטובת קניית סלי מזון למשפחות מהעיר שידן אינה משגת. בני הנוער יקיימו את היריד בשיתוף עם עמותת מתנדבי הרצליה. ביריד יוצבו עשרות דוכני מכירה של ביגוד לכל המשפחה, הנעלה וספרים, במחירים הנעים בין: 40-5 שקלים.

ביריד יוצבו גם פינות יצירה לילדים בדגש על חומרים ממוחזרים, ויתקיימו הופעות של להקת המחול העירונית "שבעת הכוכבים" ולהקת נוער ממרכז המוזיקה העירוני. היריד יתקיים ביום שני הבא, 27.3 בין השעות: 19:30-16:30, ברחבת 'שער העיר', רח' בן גוריון 22.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "העיר הרצליה התברכה בנוער ערכי, מלא נתינה ועזרה לזולת. אני מברך את מועצת הנוער העירונית על היוזמה המקסימה לקיים לקראת חג פסח יריד מכירה שכל הכנסותיו למען משפחות שידן אינה משגת. אני מזמין את התושבות והתושבים להגיע ליריד וליהנות מאווירה שמחה, ססגונית וערכית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר