כלבים לאימוץ או לאומנה, אס.או.אס חיות הרצליה
כלבים לאימוץ או לאומנה, אס.או.אס חיות הרצליה

לקראת פסח: עשרות כלבים וגורים מחכים לאימוץ או לאומנה במהלך החג

בעמותת אס.או.אס חיות הרצליה קוראים לציבור לאמץ כלב לקראת החג, או להתנדב לשמש כמשפחת אומנה. בעמותה נמצאים עתה גם גורים רבים

פורסם בתאריך: 3.4.23 07:56

בעמותת אס.או.אס חיות הרצליה קוראים לתושבים לבוא ולאמץ ולהציל חיים לקראת חג הפסח. לצד זאת קוראים לאוהבי בעלי חיים לשמש כמשפחת אומנה לכלבים במהלך החג. בעמותה אומרים: "בימים אלו, שמסמלים יותר מכל את החופש והחירות, אסור לשכוח גם את בעלי החיים הסובלים. אלפים רבים של כלבים חסרי בית חיים בכלובים, בהסגרים או בתנאים קשים בשטחים פתוחים בכל הארץ. חלקם סובלים גם מרעב, מחלות או התעללויות. עמותת S.O.S חיות בעזרת המתנדבים, התורמים והמאמצים מצילה מעל 3,000 כלבים וחתולים בשנה – מטפלים, משקמים, מוצאים אומנות ובתים מאמצים".

עוד אומרים בעמותה: גם בפסח הזה נוציא עוד כלבים לחיי חופש. לחיים של אהבה במקום חיי סבל. רק בימים האחרונים הגיעו שלוש אימהות עם גורים יונקים שאנו מחפשים להם אומנות. ישנם כלבים וחתולים נוספים שזקוקים לאומנה. ההתחייבות היא לשבוע משבת ב-14:00 עד השבת שלאחר מכן ב-9:30. העמותה מספקת אוכל, ציוד וכל מה שנחוץ. בעמותה מבקשים ממי שמעוניין להתנסות במשפחת אומנה לכלב לשבוע למלא פרטים בלינק https://www.sospets.co.il/fosterfamily  ויחזרו אליו.

יום האימוץ של העמותה הוא בשבת ב- 10:00-14:00. בוויז: אס או אס חיות הרצליה. ניתן לתאם פגישת אימוץ באמצע השבוע. שלחו הודעת ווטסאפ ל: 052-7481237.

אלו הכלבים שמחכים עתה לאימוץ או לאומנה:

שחורי: שחורי המקסים עם הלב הענק שעבר לא מעט. כלב סקרן, חברותי וכאשר הוא מכיר ובטוח הוא גם יראה הרבה חיבה ואהבה. בן שנה וקצת שניצל מכביש סואן במרכז הארץ. שחורי עדיין חששן מדברים חדשים ויכול להילחץ אבל נרגע בקלות. לא תוקפני בכלל ומקבל סמכות בקלות. הוא יודע להישאר יפה לבד בבית. מורגל לכלוב אילוף ואוהב צעצועי לעיסה. מסתדר עם כלבים אחרים וגם חתולים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. קל לטייל איתו כי הוא בעיקר אוהב לרחרח את הסביבה ולא זקוק לטיולים ארוכים. שחורי יגיע ליום האימוץ הגדול בשבת בהרצליה בתקווה למצוא בית לכל החיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


ג'ק: ג'ק המתוק הוא גורון חברותי בן כ-4 חודשים מעורב בכל טוב. ג'ק הגיע לעמותה לפני כ-3 חודשים יחד עם 5 אחיו ואחיותיו שכולם אומצו. הוא כלבון חכם שלומד מהר דברים חדשים. מתנהג יפה בבית ולא הורס חפצים. חברותי ומסתדר עם כולם. הולך יפה עם רצועה. ג'ק זקוק לבית אוהב שישקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.

קיטי: קיטי הקטנה בת שש. כנראה פינצ'רית מעורבת בפאג. נאלצה לעזוב את ביתה שלא באשמתה. כלבה שמחה, טובה שנקשרת בקלות וחברותית במיוחד. חיונית אך לא זקוקה לטיולים ארוכים. מאוד אוהבת וזקוקה ליחס ומבקשת תשומת לב. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה ולומדת לעשות צרכים בחוץ.

גורים מתוקים: ביום חמישי ה-23.3.23 ציינו בעולם את יום הגורים הבינלאומי. מצב הגורים חסרי הבית בישראל לא קל בלשון המעטה. עמותת S.O.S חיות קולטת כל שבוע גורים ממקומות קשים ונותנת להם הזדמנות לקבל חיים טובים בבית במקום חיי סבל ברחוב או בהסגר. בימי האימוץ הקרובים יהיו עשרות גורים בני חודשיים – שלושה. גורים מתוקים שטופלו במשפחות אומנה והיום מוכנים למצוא בתים מאמצים. רוב הגורים יהיו גדולים או בינוניים-גדולים בבגרותם. את כל המידע עליהם אפשר לקבל מיועצי האימוץ ביום האימוץ. הגורה המתוקה שבתמונה היא אחת מגורות שמשית שניצלו עם אמא שלהם מאזור רמאללה. אמא ו-8 גורים שהגיעו לעמותה כבר לפני כמה שבועות ונמצאים בבית משפחת אומנה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר