עידו באומגרטן ז"ל, צילום מהאינסטגרם
עידו באומגרטן ז"ל, צילום מהאינסטגרם

אסון כבד: עידו באומגרטן, בן 22 מהרצליה, נהרג בתאונה בתאילנד

באומגרטן ז"ל השתחרר מצה"ל בנובמבר האחרון ויצא לטייל במזרח עם חברים. על פי הדיווחים הוא נהרג כאשר רכב על אופנוע בתאונה עם משאית

פורסם בתאריך: 3.4.23 17:39

אסון כבד: עידו באומגרטן, בן 22 מהרצליה, נהרג בשבת האחרונה בתאונת אופנוע בצפון תאילנד, בעת ששהה שם בטיול עם חברים. עידו נהרג כאשר הוא וחברו רכבו על אופנוע והתנגשו במשאית. עידו, בוגר תיכון הנדסאים בהרצליה, הותיר אחריו את הוריו ושני אחים. הוא השתחרר מהצבא בחודש נובמבר האחרון ויצא לטיול במזרח עם חברים.

משרד החוץ מסר: "צעיר ישראלי נהרג ביום שבת במהלך רכיבת אופנוע בצפון תאילנד. המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ הקונסול בתאילנד מטפלים מרגע היוודע האירוע במקרה ועוסקים בסידורי העברת ארונו לישראל".

נכון לזמן כתיבת הכתבה, עדיין לא נקבע מועד ההלוויה.

 

אורית רוזן, מנהלת תיכון הנדסאים, סיפרה על תלמידה לשעבר: "עידו היה תלמיד מצטיין ולמד בכיתת נחשון. בכיתה ט' היה חבר בקבוצת הרובוטיקה 966 בקטגורית FLL. בכיתה י' היה מנטור של תלמידים מכיתה ט' וליווה אותם בהדרכה מקצועית. בכיתה י"א היה חבר קבוצת הרובוטיקה FRC של הבוגרים. במסגרת תחרות הרובוטיקה השתתף בתחרות הבינלאומית ביוסטון. אין לי מילים לתאר את הכאב והצער. אני משתתפת בצער ההורים והמשפחה.

יהיה זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר