מצטיין נשיא, מאיר דיין מהרצליה
מצטיין נשיא, מאיר דיין מהרצליה

הבית החרדי בחברון, השנה ללא בית, והגיוס: מאיר דיין מהרצליה נבחר למצטיין נשיא

סמל מאיר דיין עשה דרך ארוכה ולא פשוטה מהבית החרדי בחברון בו התגורר עד גיל 14 ועד לגיוס לצה"ל וקבלת מצטיין הנשיא. וגם: מי היה האדם הראשון לו הוא סיפר על קבלת ההצטיינות

פורסם בתאריך: 26.4.23 10:15

טקס מצטייני נשיא המדינה, יצחק הרצוג מתקיים השבוע לכבוד יום העצמאות ה-75. בין המצטיינים נבחר סמל מאיר דיין, בן 21 מהרצליה. מאיר גדל בבית חרדי בחברון, ובגיל 14 בחר לעזוב את הבית יחד עם אחיו הגדול, והסתובב שנה ברחובות. הוא מספר כי התקופה לפני שעזב הייתה תקופה מורכבת, ללא לימודי ליבה ובעיוות נוספות.

אחרי שעזב את הבית בחברון עבד במשך שנה בחווה החקלאית ׳נוף הנשר׳, יחד עם אחיו, ודרך החווה הכיר את משפחת לוין, המשפחה המאמצת שלו, שתגוררת ביתיר, מנהלת אורח חיים חילוני ונמצאת בקשר שוטף איתו. בכיתה י' מאיר התחיל ללמוד בנווה עמיאל, פנימייה לנוער בסיכון, והשלים בגרות מלאה תוך שלוש שנים. בפנימייה הכיר מאיר שניים מחבריו איתם הוא מתגורר כיום בהרצליה.

 

הוא התגייס במרץ 2021 להיות לוחם בחטיבה 401. עשה טירונות וקורס צמ"פ, לאחר מכן יצא לקורס מפקדי טנקים אך נפל ממנו בעקבות פציעה. בחצי השנה האחרונה משרת בתוך נהג מ"פ בגדוד 9. הראשון לו סיפר על קבלת ההצטיינות היה אביו המאמץ, יוסף לוין, עליו הוא אומר שלקח אותו תחת חסותו והאמין בו לאורך כל הדרך.  ומה הדבר הכי ישראלי בעיניו? "הרצון לעזור תמיד וערבות הדדית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר