התמרור הרחוב בת שבע, צילום פרטי
התמרור הרחוב בת שבע, צילום פרטי

חניה בצבע אפור: מדוע בפיתוח אסור לכלל התושבים להחנות במהלך היום ובמרכז העיר כן?

תושב שקיבל קנס במערב העיר במהלך היום נדהם לגלות שבעוד במרכז העיר מותר לכל התושבים להחנות באפור במהלך היום, במערב העיר אסור. "זו פשוט אפליה"

פורסם בתאריך: 2.5.23 09:07

"זו פשוט איפה ואיפה בין תושבים בעיר", כך אומר תושב המתגורר במרכז הרצליה לאחר שקיבל לאחרונה קנס חניה על שהחנה את רכבו ברחוב בת שבע במערב העיר במהלך שעות היום.

התושב מספר: "הגעתי בשעות היום לרחוב בת שבע, רחוב קטן שיוצא מרחוב שלווה בקרבת רחוב מדינת היהודים, והחניתי את רכבי בצמוד לשפת מדרכה בצבע אפור. כאשר חזרתי לרכבי חיכתה לי "מתנה" בדמות קנס על סך 100 שקלים. לא הבנתי מדוע וניגשתי לתחילת הרחוב ונדהמתי לגלות תמרור המורה כי החניה ברחוב בשעות היום, משעה 8:00 עד 17:00, מותרת רק לתושבי הרחוב. כמובן שלא הבחנתי בשלט בכניסה לרחוב כי זה לא הגיוני שבשעות היום לא תתאפשר חניה חינם לכל תושבי העיר כפי שקורה באזורים נוספים בהרצליה. עשיתי סיבוב קטן וראיתי שכך המצב גם ברחובות הסמוכים: דוד המלך, אביגיל, שלווה ושלונסקי. חשוב לציין ולהדגיש שבמרכז העיר המצב הפוך, כך שהחניה משעות אחר הצהריים ועד למחרת בבוקר מותרת רק לבעלי תו חניה אזורי שזה דבר הגיוני לחלוטין".

 

התושב מסביר את האפליה שלדבריו קיימת בנושא זה בין תושבי העיר: "מבירור שערכתי הבנתי כי החניה מותרת ברחובות הסמוכים לאזור התעשייה רק לתושבי הרחוב וזאת כדי שתושבים אחרים, שרוצים להגיע לאזור התעשייה ובעיקר לאאוטלט, לא יחנו שם. אני מתגורר ברחוב יהודה הלוי במרכז העיר ותושבים רבים חונים ברחוב שלנו והולכים לסידורים במרכז העיר. מה ההבדל בינינו לתושבי מערב העיר? מדוע אצלנו ברחוב ובכל מרכז העיר אין דבר כזה שחניה בשעות היום מותרת רק לתושבי הרחוב? זה מריח כמו איפה ואיפה לטובת התושבים המבוססים והחזקים יותר ממערב העיר".

מהעירייה לא התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר