מצוקת חניה ברחוב פתח תקוה, למכוניות המצולמות אין קשר לכתבה (צילום פרטי)
מצוקת חניה ברחוב פתח תקוה, למכוניות המצולמות אין קשר לכתבה (צילום פרטי)

תושבים בשכונת גורדון: "עבודות שביל האופניים מתעכבות ואנחנו מקבלים דו"חות חניה"

לדברי התושבים העבודות היו אמורות להסתיים בסוף השנה שעברה אך נמשכות והם ממשיכים לסבול ממצוקת חניה גדולה. אחד התושבים, צביקה מידן: "אנחנו מצפים שהעירייה תתחשב בנו בתקופת העבודות"

פורסם בתאריך: 4.5.23 08:37

"לא ייתכן שגרעו מאיתנו עשרות מקומות חניה בגלל סלילת שביל האופניים ומצד שני יחלקו דו"חות לתושבים באכיפה בררנית", כך טוען צביקה מידן, תושב רחוב פתח תקוה בשכונת גורדון, הסמוכה להרצליה הצעירה.

לפני כשנה החלו העבודות לסלילת שביל האופניים בקטע שבין דרך ירושלים בהרצליה עד לרמת השרון, מאחורי שכונת הרצליה הצעירה ולאורך גדר תע"ש. בשל כך נגרעו עשרות מקומות חניה בשטח עפר שבו היו מחנים תושבי רחוב פתח תקוה והרחובות הסמוכים את מכוניותיהם.

צביקה מידן, תושב רחוב פתח תקוה, מסביר: "מדובר על עבודות שהחלו בחודש מרץ בשנה שעברה ולפי התכנון והפרסומים אז היו אמורים להסתיים תוך תשעה חודשים, כלומר עד סוף 2022. אנחנו כבר באמצע 2023 והעבודות עדיין בעיצומן. לפני העבודות, תושבים רבים היו מחנים את רכבם בשטח העפר שבדרך ירושלים אבל מאז יש מצוקה חניה חמורה ביותר לעשרות משפחות, מה שגורם לאנשים להחנות בלית ברירה על מדרכות".

 

 

לפני שבועיים קיבל מידן קנס על סך 500 שקלים לאחר שהחנה את רכבו על המדרכה מול ביתו. "צריך להבין שאין לנו ברירה. במקרה שלי, לא חסמתי את המדרכה אבל כנראה שמישהו התקשר למוקד העירוני והתלונן עלי כי רק הרכב שלי קיבל דו"ח. עיריית הרצליה מנצלת את מצוקת החניה בעקבות סגירת רחוב ירושלים על מנת לתת דו"חות ביום שבת לתושבים שאין להם ברירה אלא לחנות על המדרכה ללא הפרעה לרכבים אחרים ולהולכי רגל, כאשר האכיפה שנעשית הינה בררנית".

מידן מציין כי התושבים מצפים מהעירייה להתחשבות: "אנחנו מצפים שהעירייה תתחשב בנו בתקופת העבודות. אני מבין נתינת דו"ח חניה לרכב שחוסם רכב אחר או חונה בחניית נכים, אבל כשיש כזאת מצוקת חניה זה לא הגיוני".

תגובת העירייה לא התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר