מרכז לב ים בהרצליה ואייל קיציס בטקס הפתיחה, צילום דוברות העירייה
מרכז לב ים בהרצליה ואייל קיציס בטקס הפתיחה, צילום דוברות העירייה

פרויקט חשוב: נפתח בהרצליה המרכז החינוכי לגלישה לבעלי צרכים מיוחדים לב ים

המבנה בו הוקם המרכז החשוב עמד נטוש במשך שנים לאחר ששימש כמסעדה שנסגרה. את הרעיון העלה בפני העירייה לפני כחמש שנים אייל קיציס

פורסם בתאריך: 21.5.23 08:16

עיריית הרצליה חנכה ביום שישי פרויקט חשוב: המרכז החינוכי לגלישה מוגשת לב ים. ההליך להקמת הפרויקט החשוב החל לפני כחמש שנים, כאשר אייל קיציס, תושב העיר הרצליה, פנה להנהלת עיריית הרצליה עם רעיון להקים מועדון גלישה לאנשים עם צרכים מיוחדים. העירייה קיבלה בברכה את הרעיון והחלה לחפש אחר מבנה מתאים בסמוך לים.

חמש שנים אחרי, התקיים בשישי האחרון טקס פתיחת המבנה החדש של לב ים – מועדון הגלישה הנגיש, בחוף המעליות, אכדיה צפון. המבנה יהווה מרחב לפעילות מותאמת לילדים, לבני נוער ולמשפחות עם צרכים מיוחדים, על ידי מתנדבים שהוכשרו לכך.

מרכז לב ים בהרצליה, צילום דוברות העירייה

מרכז לב ים בהרצליה, צילום דוברות העירייה

המועדון יפעל לאורך כל השנה ויקיים פעילות שוטפת מותאמת לצרכים מיוחדים הקשורה במקצועות הים: גלישה, שייט, טיפוח הפרט, מיצוי יכולות, הסרת חסמים, התמודדות עם פחד, התמצאות במרחב, מוטוריקה, קואורדינציה, תנועה ויחסים בינאישיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


המבנה המדובר עמד נטוש במשך שנים לאחר ששימש כמסעדה שנסגרה. הוא עבר שיפוץ מאסיבי מבחוץ ומבפנים על מנת שיוכל לשמש כמועדון גלישה מודרני ונעים לילדים עם מוגבלות. המבנה הנגיש, מתפרש על שטח של כ-75 מ"ר הכולל חלל מעוצב וחדשני, מטבחון, שירותים, מקלחת וחדר לוקרים. מסביב למבנה ממוקמים הצללה, ספסלים ומקלחון על החוף.

המבנה נבנה על ידי עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, ותוכנן על ידי האדריכלית נורית ונדסבורגר. עלות הפרויקט נאמדת בכ-2 מיליון שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר