עידו מירו ז"ל, צילום מתוך הפייסבוק
עידו מירו ז"ל, צילום מתוך הפייסבוק

טרגדיה באוניברסיטת רייכמן: עידו מירו נפטר בפתאומיות בגיל 25

הלם גדול בבית הספר אריסון למינהל עסקים: עידו מירו, סטודנט אהוב ומוערך, נפטר לאחר שלקה ככל הנראה בדום לב. חבריו כתבו: "אור גדול היית, נתגעגע", "בחור מלא בחן ובכבוד לאחר"

פורסם בתאריך: 13.6.23 14:30

טרגדיה גדולה: עידו מירו, סטודנט בן 25 באוניברסיטת רייכמן, נפטר בפתאומיות בליל שבת האחרון. ככל הידוע, מירו נפטר ברכב, כשהיה בדרכו לבילוי שישי עם החברים, וההערכה היא שלקה בדום לב.

מירו, בוגר בית הספר אורט מוצקין בקריות, היה סטודנט שנה שלישית בבית הספר אריסון למינהל עסקים באוניברסיטת רייכמן, שם היו המומים ממותו הפתאומי ופרסמו את ההודעה הבאה: "בית הספר אריסון למינהל עסקים מרכין את ראשו ומשתתף בצער משפחת מירו על פטירתו של עידו ז"ל. עידו, סטודנט למינהל עסקים וכלכלה בשנה ג', השתתף בהנהלת מועדון המכירות ולקח חלק באגודת הסטודנטים. עידו עסק במגוון תחביבים והיה סטודנט מוערך ואהוב מאוד על חבריו הרבים".

חבריו כתבו תגובות של הלם וכאב בדף הפייסבוק של בית הספר אריסון למינהל. בין היתר נכתב שם: "אור גדול היית 😞, נתגעגע" … עצוב ביותר, בחור מלא בחן ובכבוד לאחר. כואב הלב משתתף בצער המשפחה" … "ברוך דיין האמת עצוב וכואב לא נתפס השם לוקח את כל פרחים לידו יהי זכרו ברוך משתתפת בצער המשפחה תנוחמו משמים" …

עידו מירו ז"ל הוא בנו של איש העסקים רוני מירו, בעליה של חברת הליסינג והשכרת הרכב ליסקאר. אמו סימה ז"ל נפטרה לפני תשע שנים לאחר מחלה קשה. הוא הובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין צור שלום.

 

 

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר