שריפה ברחוב שער הים בהרצליה, צילום כבאות והצלה
שריפה ברחוב שער הים בהרצליה, צילום כבאות והצלה

שש משפחות פונו: שריפה פרצה היום בבניין מגורים בהרצליה | צפו

ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, האירוע הסתיים ללא נפגעים. שש משפחות הועברו על ידי העירייה לדיור חלופי

פורסם בתאריך: 17.6.23 21:42

שריפה פרצה היום בצהרים בדירת מגורים ברחוב שער הים בשכונת נוף ים בהרצליה. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך שש משפחות פונו מבתיהן. מהעירייה נמסר כי שש משפחות הועברו לדיור חלופי בליווי צמוד של ראש העירייה משה פדלון וגורמי הרווחה העירוניים. הסיבה לדליקה: ככל הנראה פלטה חשמלית.

מכבאות והצלה נמסר כי סמוך לשעה 13:40 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 על שריפת דירת מגורים ברחוב שער הים בשכונת נוף ים בהרצליה. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי בפיקוד רשף צח נחום. בהערכת מצב בשטח זיהו הלוחמים עשן מהדירה בקומה השנייה כאשר דווח גם על בעירה חזקה בגג המבנה.

לוחמי האש החלו מיד בפעולות כיבוי וסריקה של המבנה ובמקביל פרסו סולם גבהים ובוצעו פעולות לכיבוי הבעירה בגג המבנה. כל הדיירים בבניין התפנו לפני הגעת הצוותים למקום. חוקר דליקות הוזמן לאירוע לחקור את סיבת פרוץ הדליקה.

 

במחלקת הסברה של כבאות והצלה חוזרים ומדגישים לציבור: "התקינו גלאי עשן בביתכם. גלאי עשן מציל חיים, מניסיון העבר גלאי עשן אשר מתריע עם תחילת השריפה נותן לדיירי הבית את האפשרות להשתלט על השריפה או להימלט מן הבית במהרה. בנוסף – בעת הימלטות משריפה, סיגרו את הדלת אחריכם. סגירת הדלת בנתיב ההימלטות תמנע מאש ועשן להגיע אל דירות וחללים נוספים אשר אינם מעורבים בשריפה. אם דירתכם אינה מעורבת בשריפה – הסתגרו בבית והישמעו להוראות לוחמי האש.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר