גילי עוז ז"ל, צילום מהפייסבוק
גילי עוז ז"ל, צילום מהפייסבוק

"הלב כואב ומסרב לעכל": גילי עוז מהרצליה נהרג בתאונת אופנוע בגלבוע

גילי ז"ל, בעלי מוסך גילי עוז אופנועים בהרצליה, החליק מהלך נסיעה ונהרג במקום. חברים רבים הוכו בהלם, ואחד מהם ספד לו: "גילי היה איש מדהים. תמיד הסתובב עם חיוך וצחוק. תמיד שמח לעזור"

פורסם בתאריך: 21.6.23 15:00

אבל בהרצליה ובקהילת רוכבי האופנועים: גלעד (גילי) עוז מהרצליה נהרג שלשום בתאונה בצפון הארץ לאחר שהחליק עם האופנוע שלו בעת רכיבה. גילי הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא הובא למנוחות אתמול (שלישי) בבית העלמין ברחוב פינסקר בהרצליה.

גילי (46) ז"ל מצא את מותו בכביש 667 בסמוך לקיבוץ מירב בגלבוע. מיכל צח, חובשת באיחוד והצלה שהגיעה למקום, אמרה: "למרבה הצער, מותו נקבע בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. נמסר לנו כי רוכב האופנוע החליק במהלך הנסיעה ובעקבות כך נהרג במקום".

מוסך גילי עוז אופנועים, צילום שרון יונתן

מוסך גילי עוז אופנועים, צילום שרון יונתן

גילי היה מוכר מאוד בקרב קהילת הרוכבים גם בשל היותו הבעלים של מוסך "גילי עוז אופנועים", מוסך לאופנועים וקטנועים ברחוב משכית 15 באזור התעשייה בהרצליה.

חבריו הרבים של גילי קיבלו את מותו הטרגי בהלם גדול. חבר קרוב של גילי ספד לו בפייסבוק: "גילי, אנחנו מכירים וחברים מאז שהיינו בני 14-15. מאז ומתמיד אופנועים היו החיים שלך. אמרת ורצית וגם מוסך לאופנועים היה לך. היית מקצוען במקצוע שלך. היית מקצוען ברכיבה, היית אלוף בהבנה באופנועים. באמת אחד הטובים היית, כואב לי עליך ועל שהלכת. נוח על משכבך בשלום".

 

 

חבר נוסף כתב: "גילי התותח, נעים הליכות. תמיד אירח אותי במוסך על כוס קפה והרבה סיפורים. לא נתפס. אחד האנשים שרואים עליו בברק העיניים שהוא נמצא במקום הנכון שבחר". חבר נוסף הוסיף: "גילי היה חבר ילדות שלי. אני לא מאמין, הלב כואב ומסרב לעכל. גילי היה איש מדהים. תמיד הסתובב עם חיוך וצחוק. גם שלא ראיתי אותו זמן רב תמיד שמח לעזור".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר