מעברי חצייה בלתי נראים לחלוטין ברחוב סוקולוב, צילום שרון יונתן
מעברי חצייה בלתי נראים לחלוטין ברחוב סוקולוב, צילום שרון יונתן

מפגע בטיחותי וסכנה: לאן נעלמו מעברי החצייה וסימוני הכבישים?

אבי, נהג מונית מהרצליה, המכיר היטב את כבישי העיר, מתריע על כך שסימוני הכביש נעלמו כמעט לחלוטין ברחובות רבים וטוען: "זה כך כבר שנים". העירייה: "צביעה מתבצעת לפני פסח ובקיץ"

פורסם בתאריך: 29.6.23 07:37

לא רואים אותם ממטר: המאבק בתאונות הדרכים הוא יומיומי אבל מתברר שדווקא בעיר עשירה כמו הרצליה לא מטפלים בצביעת מעברי חצייה וסימוני הכבישים הכל כך חשובים לבטיחות של נהגים ולהולכי הרגל.

אבי, נהג מונית מהרצליה, שמכיר היטב את כבישי העיר, טוען כי במרבית חלקי העיר מעברי החציה וסימוני הכבישים (פסי עצירה, קווי הפרדה בין הנתיבים, חיצי הכוונה לפני הצמתים) פשוט דהויים עד בלתי נראים לחלוטין גם מקרוב מאוד, דבר שמהווה מפגע בטיחותי ועלול לסכן את הנהגים והולכי הרגל.

סימוני כביש דהויים לחלוטין ברחוב בן גוריון, צילום שרון יונתן

סימוני כביש דהויים לחלוטין ברחוב בן גוריון, צילום שרון יונתן

אבי אמר השבוע ל"צומת השרון": "כמי שנוהג כל יום בכבישים בהרצליה זה דבר שמאוד מפריע לי ואני בטוח שגם לנהגים רבים. זאת תופעה שקיימת לא מהיום. במרבית ימי השנה מעברי החציה וסימוני הכבישים לא צבועים כמו שצריך וכיום זה ממש מסוכן בכמה מקומות, כך שזה מפגע בטיחותי. ברחובות הראשיים של העיר, סוקולוב ובן גוריון, יש מעברי חציה וקווי הפרדה שממש נמחקו ולא רואים אותם, אבל זה לא רק במרכז העיר אלא בהרבה מקומות אחרים גם. המצב יותר חמור בלילה שאז בכלל לא רואים אותם".

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אבי מוסיף: "עיריית הרצליה ידועה כעירייה עשירה ולכן תמוה בעיניי איך בנושא כל כך חשוב נראה שיש חיסכון. ושלא יספרו לי סיפורים בעירייה, סימוני הכבישים בהרצליה כבר כמה שנים במצב לא טוב והגיע הזמן שהעירייה תיקח את הנושא לתשומת ליבה כדי לפתור את המפגעים הבטיחותיים האלו בלא מעט מקומות".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "צביעה של כל מעברי החצייה וסימוני הכביש בעיר מבוצעת באופן מלא פעם אחת לפני חג הפסח ופעם נוספת באוגוסט, בדגש על הצירים הראשיים ומסביב לבתי הספר, לפני פתיחת שנת הלימודים. במהלך השנה ככל וניתן אנו מבצעים סימוני צבע ברחבי העיר ככל שמתאפשר. לצערנו, תנאי החום, הלכלוך ושחיקת הצמיגים על האספלט, משחירה את מעברי החציה. במידה ויש תלונה נקודתית, ניתן לפנות אלינו למוקד העירוני בטלפון 106 ואנו נפעל לצביעה מחודשת".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר