יוסי פרי צילום ראובן קופוצינסקי
יוסי פרי צילום ראובן קופוצינסקי

"אני מעורה בחיי תושבי הרצליה": יוסי פרי הכריז על התמודדות לראשות העירייה

התעוררות בזירה הפוליטית של הרצליה: איש העסקים ההרצלייני שהכריז על התמודדות עומד מאחורי מיזם הסעות חברתי של נזקקים ואנשים עם מוגבלויות בהרצליה. עם ההכרזה הציג את "7 עד 7", תכניתו בתחום החינוך

פורסם בתאריך: 9.7.23 18:29

קצת פחות מארבעה חודשים לבחירות המקומיות וזה קורה: מועמד ראשון מודיע על התמודדות נגד ראש עיריית הרצליה, משה פדלון. מדובר ביוסי פרי שהצהיר בסוף השבוע כי יתמודד על ראשות העירייה בבחירות באוקטובר השנה.

פרי (67) נשוי לאסתר, אב לחמישה ילדים וסב ל-11 נכדים, נולד וגדל בשכונת נווה ישראל. פרי מוכר בעיר בעיקר בזכות המיזם החברתי שלו "פרי הסעות", מערך ההסעות שהקים מכיסו הפרטי למען האזרחים הנזקקים ואנשים עם מוגבלויות בהרצליה. פרי מחזיק במיניבוסים ונהגים שמסיעים את הנזקקים לטיפולים רפואיים בהרצליה וכל זאת ללא תשלום.

פרי טוען כי כאיש עסקים ויזם חברתי וסביבתי, הוא מקדיש את רוב זמנו למען הרצליה ותושביה. את דרכו בעולם העסקים החל בגיל צעיר מאוד ובמהרה הפך לעסק הגדול ביותר בתחומו בארץ. הוא יזם והקים את אתר הטמנת פסולת הבנייה הראשון בישראל שהעסיק 60 עובדים. באתר יצר פרי מסוע שממחזר 98% מהפסולת. פרי קידם את יישום המדיניות הסביבתית בהרצליה, ובמהלך השנים המציא פיתוחים חדשניים ושכלל את שיטת המחזור פעמים רבות.

פרי מעולם לא היה חלק מהפוליטיקה המקומית בהרצליה, אבל אם מועמדותו לראשות העיר נשמעת לכם מוכרת זה מכיוון שבבחירות 2018, לפני חמש שנים, הוא הציג את מועמדותו לראשות העיר, אבל לא הגיע לקו הסיום. השבוע הסביר כי בפעם הקודמת פרש בגלל סיבות אישיות אבל הפעם הוא מבטיח ללכת עד הסוף.

 

עם ההכרזה על מועמדותו הציג פרי את עיקרי תכניותיו במספר תחומים, ובראשם מהפכת החינוך בהרצליה – תכנית 7 עד 7. לדבריו, התכנית תביא להארכת שעות הפעילות של כלל מסגרות החינוך של הגילאים הצעירים, ובמיוחד גילאי 0 עד 3, משעה 7:00 בבוקר עד השעה 19:00 בסבסוד העירייה בראשותו.

בנוסף, לאור מצוקת הדיור של הזוגות הצעירים בעיר גיבש פרי תכנית מקיפה לזירוז הליכי הבניה ומתן ההיתרים, כך שלטענתו במקום הליך מסורבל ומייגע של מספר שנים, העירייה בראשותו תיתן אישורים עד שנה מרגע הגשת הבקשה, ותפעל להסכם גג חדש מול הממשלה.

פרי: "אני חי ומעורה בחייהם של תושבי הרצליה, ואני מעוניין לבצע שינויים גדולים בעיר. הגיע הזמן להוביל את הרצליה להצלחה. בחודשים הקרובים אציג את חזוני ותכניותיי השונות למען העיר תוך מתן דגש מיוחד על הקמת ושדרוג שירותים ציבוריים-חברתיים, פיתוח מערכת החינוך, פיתוח מרכזי פנאי ותרבות, דאגה לאזרחים הוותיקים, יצירת פתרונות דיור לצעירי העיר ועוד. לאחר שנים של עשייה חברתית, סביבתית ועסקית לטובת תושבי העיר אני מבקש כעת את אמון תושבי העיר במערכת הבחירות, על מנת שאוכל להשקיע את כל חזוני וכישורי הניהוליים בקידום ופיתוח הרצליה ובתרומה לתושביה, הפעם מכיסאו של ראש העירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר