מחאת אוהלים בצומת הסירה, צילום מטה המאבק הדמוקרטי
מחאת אוהלים בצומת הסירה, צילום מטה המאבק הדמוקרטי

צפו בהפתעה שהכינו מארגני המחאה: צומת הסירה נחסם עם מחנה אוהלים, וזה לא הכל

יום השיבוש הלאומי החל מוקדם: מחנה האוהלים שהקימו מארגני המחאה בשרון אמנם פונה על ידי המשטרה, אבל בהמשך הבוקר דווח על חסימת הגשר מעל 531 בדרך ירושלים על ידי אלפי מפגינים.

פורסם בתאריך: 11.7.23 08:56

מחאה חריפה ומקורית לפנות בוקר בהרצליה: מטה המחאה הדמוקרטי הרצליה הקים לפנות בוקר מאהל במחלף הסירה במחאה על כך שהחוק לביטול עילת הסבירות אושר בלילה בכנסת בקריאה ראשונה. זאת במסגרת יום השיבוש הלאומי עליו הוכרז, הכולל מחאות וחסימות צמתים בכל רחבי הארץ.

עשרות מפגינים הגיעו למחלף הסירה בשעה 5:00 לפנות בוקר והציבו כ- 40 אוהלים על הכביש במחלף הסירה ובכך חסמו את הכניסה והיציאה מכיוון העיר לאזור התעשייה וממנו לעיר. פרט לאוהלים הבעירו המפגינים מספר מדורות על הכביש.

מהמשטרה נמסר בשעה 6:10 כי 30 מוחים חוסמים את מחלף הסירה באמצעות אוהלים, הבערת צמיגים ואבוקות. בשעה 6:40 פרסמה המשטרה כי עשרות המוחים שחסמו את מחלף הבירה פונו על ידי השוטרים והכביש נפתח לתנועה לאחר שהיה חסום במשך כשעה.

 

אבל בכך לא הסתיימו החסימות הבוקר באזור. בהמשך הבוקר דווח כי לפחות 3,000 מפגינים ברובם מהרצליה ומרעננה, חוסמים את הגשר על כביש 531 בדרך ירושלים המחברת בין רעננה להרצליה ונחשבת לציר מרכזי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר