אירוע חומרים מסוכנים בבריכת רזיאל בהרצליה, צילום פרטי
אירוע חומרים מסוכנים בבריכת רזיאל בהרצליה, צילום פרטי

שניים פונו לבית החולים עם קוצר נשימה: אירוע חומרים מסוכנים בבריכה בהרצליה

 מבדיקה ראשונית עלה כי כתוצאה מערבוב לא נכון של חומרים המיועדים לבריכה נוצרה ריאקציה אשר גרמה לעננה שעלולה לפגוע בין היתר בנשימה

פורסם בתאריך: 11.7.23 15:34

אירוע חומרים מסוכנים התרחש היום בבריכת רזיאל בהרצליה. מדוברות מד"א נמסר: בשעה 12:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על מספר אנשים שסובלים מקוצר נשימה, ככל הנראה לאחר דליפת כלור בבריכה בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים מאיר גבר בן 25 במצב בינוני וצעיר בן 16 במצב קל עם קוצר נשימה.

מכבאות והצלה נמסר: סמוך לשעה 12:45 התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז דן אודות אירוע חומרים מסוכנים בבריכה ברחוב רבי עקיבא בהרצליה. אל המקום הוזעקו צוותי היחידה המחוזית לטיפול באירועי חומרים מסוכנים וכן לוחמי האש מתחנת הרצליה בפיקוד רשף יניב דניאל.

 

 

עוד נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בערבוב של שני סוגי חומרים המיועדים לבריכה וכתוצאה מערבוב לא נכון נוצרה ריאקציה אשר גרמה לעננה שעלולה לפגוע בין היתר בנשימה. מפעיל בריכה אחד פונה מהמקום על ידי מד"א. מפעיל נוסף טופל במקום, וילדים אשר שהו בבריכה בשעת האירוע נבדקים גם הם במקום על ידי מד"א כשנכון לעכשיו אינם חווים תופעות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר