רפי לוי (צילום: פרטי)
רפי לוי (צילום: פרטי)

רפי לוי מהרצליה נבחר ליו"ר ועד גני הילדים הארצי

לוי, יזם הייטק ומנכ"ל חברת סטארט-אפ, הוא פעיל חברתי ומכהן כסגן יו"ר הנהגת ההורים בגני הילדים בהרצליה, זו השנה החמישית. לוי: "אני חש גאווה והתרגשות גדולה לייצג את הורי וילדי הגיל הרך במדינת ישראל ולהמשיך לקדם ולייצג במגוון תחומים"

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:23

הוא משלנו: רפי לוי מהרצליה נבחר בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר ועד הגנים הארצי בבחירות שהתקיימו בקרב נציגי גני ילדים מכל הארץ.

רפי (45), נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא יזם הייטק ומנכ"ל חברת סטארט-אפ, פעיל חברתי ומכהן כסגן יו"ר הנהגת ההורים בגני הילדים בהרצליה, זו השנה החמישית.

לאחר היבחרו אמר לוי: "אני רוצה להודות לנציגי ועדי הגנים הארציים על האמון והבחירה בי לתפקיד. אני חש גאווה והתרגשות גדולה לייצג את הורי וילדי הגיל הרך במדינת ישראל ולהמשיך לקדם ולייצג במגוון תחומים".

לוי פירט אילו תחומים הוא ישאף לקדם בתפקידו החדש: תמיכה באיכות החינוך בגני הילדים על ידי השגת מימון ותמיכה מהמדינה ושיפור תנאי העבודה של הגננות והגננים כדי להבטיח את המסגרת הטובה ביותר לפעוטות ולגיל הרך; חיבור טכנולוגי – קידום שימוש חכם בטכנולוגיה בגני הילדים, הצטיידות במערכות דיגיטליות או תוכנות למידה חכמה שיעזרו לגננות ולגננים בהובלת חינוך איכותי; התעלות אקדמית והכשרה – קידום תוכניות להכשרת הגננות והגננים על מנת להעלות את רמת החינוך בגני הילדים ולספק להם ידע מעודכן וכלים לתמיכה מקצועית בפעוטות ובגיל הרך.

 

 

לוי ציין נושאים נוספים, אותם ישאף לקדם: תמיכה בהורים – השקעת מאמצים בהקניית משא ומתן בין ההורים ובין צוות הגן, כדי לעזור להורים להיות מעורבים בתהליכי החינוך של הילדים; קידום שוויון – השקעה במאמץ לקדם שוויון בגני הילדים על ידי פיצויים ותמיכה נוספת לגני הילדים באזורים חסרי-אוכלוסייה או בישובים מוגדרים; ייעוץ ושותפות עם ההורים – יצירת תקשורת ישירה עם הורי הילדים על מרכזיות ההורים בתהליכי החינוך וקבלת ההחלטות.

לוי: "כדי לקדם את הנושאים הללו ורבים אחרים, נפעל תחת "מצפן" הנהגת ההורים הארצית. נמשיך לפתח שותפויות עם משרדי ממשלה, שלטון מקומי, ארגונים ללא כוונת רווח ואנשי ציבור, וזאת במטרה להגביר את התמיכה בחינוך גני הילדים ולשפר את התנאים בגני הילדים בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר