עופר לוי. ממשיך בראשות מרצ הירוקה (צילום: תמר שמש)
עופר לוי. ממשיך בראשות מרצ הירוקה (צילום: תמר שמש)

עופר לוי יעמוד בראש מרצ הירוקה גם בבחירות הקרובות

לוי הצהיר שנכון להיום סיעתו מתמודדת רק למועצת העיר, אבל סייג: "אם יהיו התפתחויות ושינויים לא אשלול מועמדות לראשות העיר. זה תלוי בהתפתחויות הפוליטיות בתקופה הקרובה". מרצ הירוקה הייתה הפתעת הבחירות הקודמות, כאשר נכנסה עם שלושה מנדטים למועצה

פורסם בתאריך: 2.8.23 11:18

"שלושה מנדטים ייחשב הישג, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להגדיל את כוחנו במועצה", כך אמר אתמול (שלישי) חבר המועצה עופר לוי, שהצהיר כי יעמוד בראשות סיעת מרצ הירוקה גם בבחירות הקרובות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.

לוי וסיעתו היו הפתעת הבחירות הקודמות, כאשר מרצ הירוקה קיבלה שלושה מנדטים, שסללו את דרכו עד לתפקיד סגן ראש העירייה, אותו עזב בחודש נובמבר האחרון לאחר שראש העירייה, משה פדלון, פיטר אותו בשל חילוקי דעות מתמשכים ביניהם.

במהלך הקדנציה עברה הסיעה שינוי כאשר ד"ר דרור בן עמי, נציג התנועה הירוקה בסיעה, החליף ברוטציה את יהונתן יסעור שפרש מהחיים הפוליטיים. דניאל אייזנברג צדיקים, שהייתה מספר 2 של לוי, לא תמשיך בסיעה. לוי ציין השבוע, כי הרשימה תורכב מריץ' רץ' של גבר ואישה לסירוגין, כך שבמקומות שני ורביעי יהיו נשים, שזהותן עדיין לא נקבעה, ובמקום השלישי ימשיך חבר המועצה ד"ר דרור בן עמי, נציג הירוקה.

לוי הצהיר שנכון להיום הוא אינו מתמודד על ראשות העיר, אבל השאיר את האופציה פתוחה: "כרגע הגשנו מועמדות רק למועצה, אבל אם יהיו התפתחויות ושינויים לא אשלול מועמדות לראשות העיר. זה תלוי בהתפתחויות הפוליטיות בתקופה הקרובה".

לוי מונה מספר הישגים שלו בשנים האחרונות: "אני חושב שהוכחתי את עצמי בקדנציה הנוכחית מתוקף התפקידים שהחזקתי בהם והישגים שהבאתי לעיר, כמו שותפות מלאה בקבלת ההחלטה על הקמת היכל הספורט שייבנה בשנים הקרובות; הכרה בזוגות חד מיניים ולהט"בים; הקמת מגרשי ספורט חדשים; כמחזיק תיק הגאווה הוספתי אירועים, ומדד הגאווה בתקופתי הגיע לשיא. יחד עם דרור בן עמי פעלנו לשמירה על בעלי החיים לפני תחילת פרויקטים של פינוי-בינוי. בתקופתי עמותת בני עמותה פרחה עם אלפי ילדים ובני נוער ב-20 ענפי ספורט, וזאת לאחר שנים של גירעונות ודריכה במקום".

 

 

בפוסט שהעלה בפייסבוק כתב לוי: "בחמש השנים האחרונות מרצ הירוקה בראשותי ובתפקידי כסגן ראש העירייה, נאבקנו וייצגנו את תושבות ותושבי הרצליה. באופן אישי, דאגתי להיות תמיד עם אוזן קשבת ויד מושטת לכל תושבי העיר, ללא הבדל דת, גזע, מגדר או נטייה מינית. ראיתי תמיד את תפקידי כמשרת ציבור עם אחריות ומחויבות גדולה. בתקופה האחרונה, יותר מתמיד, ברור שחייבים לשמור על החופש והשוויון בהרצליה. לדאוג שהיא תישאר אי של שפיות. אני בפוליטיקה מהלב, מתוך שליחות, ויש עוד המון מה לעשות".

לוי הוסיף: "אני שמח לצאת לדרך עם רשימת מרצ הירוקה, רשימה של אנשים מצוינים שיילחמו לשמור על העיר שלנו ולשרת את תושבי הרצליה. רק אם הרוח של התנועה הדמוקרטית האדירה שקמה כאן תגיע גם למועצה, נוכל לדאוג שכל אחד יוכל להיות חופשי בהרצליה".

ד"ר דרור בן עמי, יו"ר "קול הסביבה והחי הירוקה": "אנחנו מתמודדים שוב ביחד, מרצ והירוקה, כדי לשמור על הרצליה חופשית, ירוקה ומקיימת. בחמש השנים האחרונות עבדנו קשה והבאנו הישגים. שמרנו על הסביבה ועל הצביון הליברלי של העיר. בדיוק בשביל זה אנחנו מתמודדים. בדיוק לזה אנחנו מחויבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר